072-3300504

מחאה: לא למועדי ב'

אתם בוודאי מתלבטים לקראת סבב הבחינות השני אם לגשת או לא, אז אספנו בשבילכם את 10 הסיבות המנצחות למה כדאי לכם לוותר

עדי בילו | 08-08-2011 10:43:00

הנה הגיע הזמן הזה בשנה, שאתם כבר מותשים מהמרוץ המטורף של הלמידה לתקופת המבחנים הראשונה, מחוסר השינה ומהאכילה היומיומית של ג'אנק, כי באמת שלא היה לכם זמן לבשל. גם אם לא הוצאתם ציונים שיקרבו אתכם לתואר 'מצטיין דיקן', זו עדיין לא סיבה להתחיל סבב של מועדי ב'. ואלו 10 הסיבות שישכנעו אתכם.

האחרון קובע: חוקי מוסד הלימודים שלכם כבר הוכיחו לא פעם שהם אטומים, וש"פייר" זו לא מילה שקיימת בלקסיקון האקדמי. סביר להניח שאם תקבלו 65 הפעם, זה יחליף את ה-70 של המבחן הקודם. זה לא שיעשו עמכם חסד ויחשיבו את הציון הטוב מבין השניים.

הכל חוזר חלילה: תודו בזה בפה מלא, זה בסדר וזה מובן – אתם לא באמת רוצים לעבור עוד פעם על כל החומר במתמטיקה גיאונומטרית. זה משעמם.

אפקט אפסי: תחשבו על זה - אתם צוברים 120 נקודות זכות במהלך התואר החופר הזה. האם ציון 100 בקורס של שתי נקודות סך הכל, באמת יקפיץ לכם את הממוצע לשמיים? אם תעשו שנייה את החשבון (אנחנו יודעים שאתם לא חזקים בזה), תגלו שתוצאות המבחן הזה יזיזו אתכם לכאן או לכאן בקושי ב-0.2 נקודות.

עונשו של בטלן: תודו בזה, לא באמת למדתם. זה בסדר אם תגידו את זה בשקט, בתוך הלבב פנימה. אם זה באמת המצב, הציון שקיבלתם מגיע לכם. תתמודדו.

נרמול: אם אתם סטודנטים למשפטים, קודם כל, ליבנו איתכם. אנחנו לא מבינים למה עשיתם את זה לעצמכם מלכתחילה, אבל אם אתם כבר בתוך הביצה הזאת, אנחנו מפרגנים בסימפטיה אוהדת ומשתתפים בצערכם. כידוע, בכל המבחנים בפקולטה למשפטים יש נרמול, מה שאומר שהציון שתקבלו לא באמת יוכיח כמה השתפרתם מהפעם שעברה, אלא כמה אתם פחות גרועים מאלו שהיו צריכים לעשות את המבחן שוב. הם בטח חרשו ולמדו באמת, בזמן שאתם צ'וטטתם בפייסבוק, אז כנראה שהסיכויים שלהם לעבור אתכם טובים יותר. אם אתם לא משפטנים – תשכחו מהסעיף הזה.

סטנדרטים בינלאומיים: אין תרגום מילוני באנגלית למושג "מועד ב'". למה? כי זה לא קיים בארצות הברית של אמריקה. אין דבר כזה מועדי ב' – משמע נו סקנד צ'אנס. כן, הם באים לבחינה גם עם 40 מעלות חום וגם אם מישהו נפטר. רצוי להתחיל להתרגל לסטנדרטים בינלאומיים מעכשיו, אם אתם באמת רוצים להצליח בחיים.

זה לא ירוק: גם אם אתם לא מחבקי עצים מושבעים, תחשבו רגע על כל הנייר שמתבזבז בייצור מחברות הבחינה הארורות האלו. אל תתנו יד לכריתת העצים המאסיבית הזו, ואל תמלאו עוד מחברות בחינה שלא לצורך. באותה נשימה, גם הגידים של היד הכותבת שלכם יודו לכם על שניצלו משיתוק זמני.

דיאטה כלכלית: הלחץ של המבחן, תמיד גורר איתו איזה נשנוש של חפיסת שוקולד, גם במהלך הלמידה וגם בזמן המבחן. חודשי הקיץ (הידועים יותר בתור חג בגד הים) זה לא הזמן המתאים להתקפי בליסה של סוכר. חוץ מזה, שזה יעלה לכם מלא כסף במכונת החטיפים העושקת היחידה שפועלת בקמפוס. כי תמיד נזכרים בזה ברגע האחרון ולא בזמן שעוברים בסופר מתחת לבית, ומי הכלב שיבוא להפעיל את הקפיטריה בימים שבהם אין עורב אחד במסדרונות.

דיילות במדים: כי כבר קניתם כרטיס טיסה לתאילנד, ואתם ממש רוצים ליהנות מטיפת החופש שעוד נשארה לכם.

מחאות או לא להיות: אם אחרי כל זה אתם עדיין רוצים לעשות מועד ב' – כנראה שאתם עקשניים חסרי חיים. אולי עדיף שתתעלו את כוח הרצון שלכם למקום אחר ותלכו להקים איזה אוהל ברוטשילד במקום?

למי היה זמן לעמוד על הסירים?
למי היה זמן לעמוד על הסירים?
מה עדיף? חומר חפירתי ומשעמם במיוחד או קפיצה לים?
מה עדיף? חומר חפירתי ומשעמם במיוחד או קפיצה לים?
כשאמרנו לחשוב ירוק לא התכוונו לזה
כשאמרנו לחשוב ירוק לא התכוונו לזה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד