072-3300504

הפקת אירוע בר מצווה

חתן בר המצווה הוא ממש לא היחיד שחווה את אירוע החגיגה לכבודו. לפי השמלה של האם אפשר לראות שגם היא מתרגשת

ענת קייזר | 29-06-2011 13:06:00

חתן בר המצווה הוא ממש לא היחיד שחווה את אירוע החגיגה לכבודו. לפי השמלה של האם אפשר לראות שגם היא מתרגשת, ואיתה כל המשפחה, החברים, ואפילו מפיק האירוע שהתגייס ועבד רבות על כל הפרטים. אירוע בר מצווה, גדול או קטן, בתקציב בלתי מוגבל או חגיגה צנועה – כל זה לא משנה כי הרי המטרה היא אותה מטרה, להגיע לתוצאה מושלמת, להפקת אירוע שאף אחד לא ישכח.

התפקיד של המפיק באירוע מסוג זה הוא להגשים את חלומם של בני המשפחה והילד, וממש כמו בהפקות ענק גם כאן יש מעין רשימת מכולת שצריך להתייחס לכל הפריטים בה.

מסיבת בר מצווה חייבת להיערך במקום אשר יתאים למבוגרים ולילדים. זהו מיוחד והחוגג צריך להרגיש את החגיגיות במקום בו נערכת החגיגה לכבודו. כאשר מפיק אירועים עובד עם המשפחה, הוא חייב לשים דגש על מציאת המקום המושלם.

אם בר המצווה נערכת בחורף, האולם צריך לשדר חום ויוקרה. יש לשים דגש על קייטרינג שיגיש מאכלים חמים וכמובן לדאוג שהחורף לא ייכנס אל תוך האולם, על ידי שמירה על ניקיון המקום, והקצאת מקום לתליית מעילים ומטריות. במידה והאירוע נערך בקיץ, האופציות רבות יותר. ניתן לערוך אותו בריכה, בגן אירועים, בחוף הים או לשלב בין גן פתוח לאולם סגור.

אורחים שמגיעים לאירוע, מצפים לאוכל, חלק אפילו מתאפקים במהלך היום מתוך המחשבה שיאלכו ארוחה גדולה ועתירת קלוריות בערב, ולכן חשוב לא לאכזב אותם ולערוך טעימות לפני הבחירה הסופית. באירועים כמו בר מצווה חשוב להתאים את המנות הנבחרות לכל האורחים. המוזמנים לאירוע הם בני גילאים שונים ולהם טעם והעדפות שונות. ולכן כדאי לבחור בחברה שיש לה תפריט מגוון: מנות המתאימות למבוגרים ומנות ילדים קלילות ולא מסובכות. באופן כללי באירועי קיץ כדאי לבחור במנות קלילות יותר וקינוחים קרים יותר. כמו כן ניתן להפתיע את האורחים עם חלוקת קרטיבים.

משועמים? גם אנחנו
משועמים? גם אנחנו

לתת לצעירים תעסוקה
חשוב לספק תעסוקה לאורחים הצעירים. גם לנערים וגם לילדים אין עניין בשיחות הסלון שמתקיימות מסביב לשולחן האוכל באולם, והם ממש לא רוצים לשבת עם הדודה שצובטת להם בלחי ושואלת מה קורה בבית הספר. לכן מציעות חברות שונות שירותי משחקים ואטרקציות כמו פליי-סטיישן, משחקי מולטימדיה, עמדות קעקועי נצנצים ואף מופעים שירגשו וילהיבו את הילדים.

דגש נוסף באירוע הוא עיצוב המקום, אשר מוסיף לאווירה ולשמחת החוגגים. באירועי בר מצווה אפשר להפוך את האירוע למיוחד יותר כשלוקחים אלמנט מחיי הילד ודרכו מעצבים את המסיבה. כך למשל אם הילד אוהב קבוצת כדורסל מסוימת, נשתמש בצעי הקבוצה בבחירת המפות, המפיות ואפילו הפרחים באירוע. את מרכזי השולחן ניתן לעצב ככדורי-סל ואולי אפילו להפוך אותם לאגרטלים. יש אפשרות לוותר על הפרחים בשולחנות הילדים ולהציב במקומם זרים העשויים מסוכריות ושוקולדים.

על מה הכותרת
עוד עניין שחשוב להזכיר זה התקליטן. לאירוע בר מצווה ובת מצווה יש לבחור תקליטן אשר יבין את הסגנון של המשפחה והילד וידע לשדר את האנרגיות שלהם דרך המוסיקה אל רחבת הריקודים. יש אין ספור תקליטנים אשר עובדים בתחום האירועים, כמובן שמפיק אירועים מקצועי מכיר ועובד עם התקליטנים הטובים ביותר אשר מתאימים לאירוע מסוג זה ויודעים לשלב בין רצון המבוגרים לרצון הילדים.

גם אם זה נראה כמו כאב ראש, או רשימת מטלות ארוכה, הפקת אירוע בר מצווה זו חוויה משפחתית אשר מאחדת את ההורים עם ילדיהם ומעבירה את החוגג מילדות לבגרות. מפיק אירועים מנוסה לוקח את המשפחה למסע מהנה בארגון האירוע.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד