072-3300504

יריית הפתיחה של מרכז אקדמי דן

23-02-2011 16:11:00

מרכז אקדמי דן בחר לחבור ביחד עם התעשיה למען קידום תחום לימודי ההיי טק וה-IT בארץ. במסיבת עיתונאים מיוחדת שהתקיימה השבוע התכנסו חלק מבכירי התעשייה בארץ הלוקחים חלק פעיל בוועדות המייעצות על תכני הלימוד במרכז אקדמי דן, כדי לענות על שאלות.

ראשון הציג את המרכז זיו מנדל שהינו מנכ"ל משותף בג'ון ברייס והן במטריקס גלובל ולוקח חלק פעיל בתור נציג מהתעשיה באקדמי דן. מנדל סיפר כיצד נולד הרעיון לשיתוף פעולה שכזה הנובע מצורך של התעשיה באנשי אקדמיה מתחום מערכות המיחשוב ושגם מתמצאים בטכנולוגיה המשתנה חדשות לבקרים.

נשיא המרכז, פרופסור ניב אחיטוב המשיך ופרט את תכנית הלימודים במרכז. המל"ג אישר שני מסלולים לתואר ראשון, הראשון במדעי המחשב והשני במערכות מידע ניהוליות, בעתיד הקרוב יאושר גם מסלול מנהל עסקים ויש רצון גם למסלול מיוחד בתקשורת, כאשר האוריינטציה היא כמובן טכנולוגית.
אחיטוב הסביר כי חברות ההי טק והטכנולוגיה זקוקות כיום לבוגרי מקצועות אקדמים שמרכיבים את מחזור הפיתוח של המוצר הטכנולוגי ושירותי טכנולוגיות המידע.

בשיחה עם פרופסור אמנון כספי שאמון על המחלקה למנהל עסקים וישמש גם כדיקאן הסטודנטים עולה כי כבר מיומו הראשון של הסטודנט במרכז יהיה לו קשר עם נציגי התעשיה וזאת באמצעות רשת חברתית מיוחדת בשם Dan Works שתוכל לעקוב אחר הסטודנטים, לייעץ להם ואף לעזור להם למצוא עבודה כבר משנה א' בלימודים.

גילי רון, סמנכ"לית שיווק ושיתופי פעולה במטריקס אשר לקחה חלק בפנל המומחים סיפרה שקיים בשוק צורך אדיר בעובדים בתחום אשר התקדמו ביחד עם הטכנולוגיה ולחליפין שקיים בשוק העבודה מאגר של אנשי מקצוע שגדלו ביחד עם התעשייה ושהיו רוצים תואר אקדמי כדי להמשיך ולהתקדם בתחום.

עוד בין האורחים היה סגן ראש העיר פתח תקווה מר יעקב בן שימחון, שם יישב המרכז ממש בלב אזור התעשייה עתירת הטכנולוגיה, קרית מטלון.

המרכז אקדמי דן ייפתח את שעריו באוקטובר 2011.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד