072-3300504

סטודנט ישראלי ביים קליפ למובי

נמרוד שפירא, סטודנט לקולנוע מאוניברסיטת תל אביב, הוא המנצח בתחרות הקליפים הבינלאומית שערך הזמר מובי. הקליפ הזוכה ילווה את הסינגל החדש של הזמר "Wait For Me" ויזכה את המנצח ב- 5,000 דולר

מורן ראדה | 21-04-2010 12:29:00

נמרוד שפירא, סטודנט שנה ד' לקולנוע מאוניברסיטת תל אביב, הוא המנצח הגדול בתחרות הקליפים שערך הזמר מובי. הקליפ שיצר שפירא יהפוך לקליפ הרשמי של הסינגל החדש של מובי "Wait For Me", וכן יוענק לו פרס כספי בגובה 5,000 דולר.

ההודעה על הזכייה הגיעה לנמרוד לפני יומיים (יום ב'), אבל הוא עדיין לא מעכל "האמנתי שיש לנו קליפ טוב, אבל לא ידעתי שזה מה שהם מחפשים, רוב הקליפים שהועלו לאתר דיברו על התאבדויות ותאונות דרכים ושלנו היה שונה"

בהודעה שפרסם מובי לאחר הזכייה הוא אמר כי הקליפ של שפירא נבחר על בסיס היצירתיות, ההפקה, הרעיון וההומור שיש בו.

מובי הוסיף כי היה מופתע מכמות הוידיאו קליפים שנשלחו לתחרות "קיוויתי שיהיו 30 או 40 הגשות, אבל קיבלנו סביב 500 קליפים, ובכנות, 95% מהם היו מדהימים. היה מאוד קשה לבחור את המנצח של התחרות".

הקליפ של שפירא מספר על בחורה שרוצה להיפגש עם מובי. כדי לדעת איך להשיג את המטרה היא קוראת בספר ההדרכה "How to Summon Moby for Dummies", שהומצא במיוחד לקליפ. כחלק מהתהליך היא נפגשת עם דמויות מקליפים אחרים של הזמר.

שפירא מספר כי העבודה על הקליפ נמשכה חודש שלם וכללה עשרות לוקישנים, אביזרי תלבושות ותפאורה רבים ומגוון שחקנים. "לא רציתי לעשות קליפ בנאלי עצוב של בחורה מהורהרת עם צלילים נוגים. רציתי עושר ויזואלי לצופה, שהצופה לא יוכל למצמץ וחשבתי שהדרך הכי טוב לעשות את זה למעריצים של מובי זה לקפוץ מקליפ אחד שלו לקליפ אחר שלו", הוא מוסיף.

מלבד שפירא שביים וכתב את התסריט, גם את שאר תפקידי ההפקה בקליפ מילאו סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב: הפקה - אופיר גולדמן, שנה ג, צילום – אמנון האס, שנה ה, עריכה – ג'וליאן פדר, שנה ד'. גם השחקנית, שני בן חיים, היא סטודנטית שנה א' בקמפוס ברושים.

המקור. מובי
המקור. מובי
המחווה של שפירא
המחווה של שפירא
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד