072-3300504

תחזית חודש פברואר

לבני מזל תאומים קל החודש להתקדם ובני מזל אריה עסוקים בעיקר בעניינים שבלב. מה יקרה לכם החודש? הכל בתחזית

אביה בנימין | 01-02-2010 12:05:00

דלי 21/1-18/2
אתם חוגגים יום הולדת בימים אלה ומתמלאים באנרגיות טובות. יש הרבה אקשן סביבכם, ואם זה לא מספיק - גם היכולת המנטאלית שלכם מעולה במיוחד מה- 11.2, אז כדאי שתתנו עדיפות ללימודים.

אתם גם נראים נהדר וקל להתאהב בכם. לפנויים, יש מצב לאהבה משמעותית עד ה- 11.2. לתפוסים - שדרגו את הקשר.

מה- 19.2 תידרשו לטפל בנושא הכספים ולפעול באופן אמיץ לשיפור המצב.

דגים 19/2 - 20/3
תתחילו לחגוג יום הולדת והאנרגיות תהיינה טובות מתמיד. יופיטר, כוכב ההצלחה, עבר לשהות במזל שלכם למשך השנה כולה. יש לכם אפשרות לשדרג את החיים בכל תחום שתרצו ובמיוחד בלימודים.

אהבה הופכת להיות משמעותית, במיוחד מה- 12.2. ונוס מבקרת בדגים ומשפיעה לטובה על האהבה, זוגיות והופעה חיצונית.

מה- 19.2 מצבכם הכללי ישתפר עד יותר. אם תירצו להשקיע בחיפוש עבודה או להתקדם בעבודתכם הנוכחית, זה הזמן.

טלה 21/3 - 20/4
אתם פופולאריים ויש לכם הרבה אקשן בתחום החברתי בימים אלה. כדאי שתדעו, שהיכולת המנטאלית שלכם השתפרה לאחרונה ויש לכם יכולת ללמוד היטב וגם ליהנות מהלימודים.

אם תזמינו חברים ללמוד אתכם - הצורך החברתי יבוא על סיפוקו וללימודים לא יגרם נזק. מה- 19.2 חשוב שתהיו יותר מודעים לפעולותיכם. אם אתם מרגישים ירידה באנרגיה – יוגה, מדיטציה ופרופיל נמוך ימלאו לכם את המצברים.

שור 21/4 - 20/5
הקריירה שלכם והסטטוס המקצועי בראש סולם העדיפויות החודש. אמנם העבודה נעשית תובענית בחודש הקרוב אבל יש לכם סיכוי מצוין לקידום. ואם זה לא מספיק - פעילות חברתית ענפה תעסיק אתכם מה- 19.2.

בימים אלה הנושא החברתי במגמת שיפור והחברים לומדים להעריך אתכם ומציעים עזרה.

יש סיכוי למצוא אהבה במקום עבודה עד ה- 11.2 ובאמצעות הרשתות החברתיות וחברים טובים מה- 12.2.

תאומים 21/5 - 21/6
זו תקופה מצוינת בשבילכם להתקדם בכל תחום שתבחרו ללמוד. ובכלל – מצפות לכם החודש חוויות מרגשות. לסטודנטים שביניכם זו תקופה מצוינת להרחיב אופקים ולהתקדם בלימודים.

לפנויים, אהבה מחכה לכם על ספסל הלימודים או במהלך נסיעה.

מה- 19.2 הקריירה הופכת להיות יותר משמעותית ולמי שמחפש עבודה – זה הזמן.

סרטן 22/6 - 22/7
בחודש הקרוב צפוי עומס רב בלימודים וכדאי להתארגן לקראתו. רצוי להיעזר באינטרנט ולהעשיר את הידע בתחומי הלימוד השונים.

נראה, שמצבכם הכלכלי במגמת שיפור, אך בכל זאת עניינים פיננסים יקבעו את לוח הזמנים שלכם.

סוף סוף נקודת האור דווקא מגיעה מענייני הלימודים.

אריה 23/7 - 22/8
אין לכם ראש ללימודים בימים אלה ודווקא לא מתחשק לכם להתאמץ יותר מדי. האנרגיה הפיזית שלכם עדיין רבה ואתם חסרי מנוחה. עשו לכם הרגל בימים אלה – קודם חדר כושר ורק אחר כך לימודים.

הרומנטיקה מאוד מעסיקה אתכם וחיי האהבה שלכם נעשים פעילים למדי. כל זה לא ממש עוזר לכם להשקיע בלימודים. קחו פסק זמן כל עוד זה אפשרי. בקרוב לא תוכלו להמשיך ולהתחמק מהלימודים. לפנויים, יש מצב לאהבה משמעותית עד ה- 18.2.

בתולה 23/8 - 22/9
צפוי לכם עומס רב החודש, ואתם נדרשים לעסוק בעניינים שעל חלק מהם הייתם מוותרים. החיים נעשו תובעניים והמשימות מסובכות וגם הבריאות לא משהו. אבל בעצם, אתם חרוצים ומשקיענים ואין כמוכם כשצריך לעמוד בלוח זמנים. אם תשקיעו – תצליחו מעל המצופה.

לפנויים, תהיה לכם הזדמנות למצוא אהבה כייפית ושווה מה- 12.2. אז גם תהיו פחות לחוצים והרומנטיקה תשתלט לכם על החיים. ובכלל, לאורך כל השנה חיי האהבה שלכם הופכים חשובים, משמעותיים וברי מזל.

מאזניים 23/9 - 23/10
אין לכם ראש ללימודים בימים אלה. ענייני הלב והזוגיות בראש סדר העדיפויות ומתחשק לכם לצאת לבלות ולהשקיע באהבה.

זה אמנם הזמן שלכם להשקיע בזוגיות ויש מצב שתמצאו אהבה משמעותית, אבל כדאי שתארגנו לעצמכם רשימה מסודרת של מטלות שאתם נדרשים להן בלימודים ותלכו לפיה. למזלכם הראש שלכם עובד מעולה ותוכלו להשלים פערים.

עקרב 24/10 - 21/11
יש המון פעילות בביתכם והמשפחה זקוקה לכם ונוגסת בזמן שייעדתם ללימודים. גם הקריירה תובענית למדי ומצפים מכם שתשקיעו הרבה בעבודה. ובכל זאת, זו תקופה ברת מזל בכל הקשור ללימודים וחבל להחמיצה.

בנוסף, זו תקופה משמעותית ונדרש מכם להחליט החלטות חשובות לעתידכם גם בתחום הלימודים. התארגנות יעילה כפי שרק אתם מסוגלים לה, והשקעה מעבר לשעות הרגילות, יעזרו לכם להתמודד בהצלחה עם כל המחויבויות שעל הפרק.

מה- 12.2 הרומנטיקה מככבת בחייכם.

קשת 22/11 - 21/12
רצוי שתשקיעו את מירב זמנכם בלימודים בימים אלה, כי יש לכם יכולת מצוינת להתמודד עם החומר. נראה, שיש לכם תמיכה גם מהבית, והסביבה מאפשרת לכם להשקיע בלימודים ועוזרת לכם להצליח.

אלה מכם שאינם לומדים עלולים לחוש בחוסר מנוחה מנטאלי וקושי להירדם. כדאי שתרבו בקריאה, תפתרו תשבצים, ותרחיבו את הידע שלכם מאתרי לימודים באינטרנט.

יש לכם המון הוצאות בימים אלה וחלק מהם קשור ללא ספק ללימודים. עיצרו את הבזבזנות.

נקודת האור בשבילכם מה- 12.2 – מקום המגורים.

גדי 22/12-20/1
היכולת המנטאלית שלכם במיטבה. החשיבה שלכם בהירה וחדה ואין ספק שתוכלו להתמודד עם תכנים מסובכים בקלות יחסית, במיוחד עד ה- 10.2, אבל גם מה- 19.2 ולאורך כל השנה. לסטודנטים ותלמידים צפויה הצלחה, ולמתלבטים זה הזמן למהר ולהירשם ללימודים.

נראה שעיקר הפוקוס בימים אלה מושקע בתחום הפיננסי. אתם נדרשים לבצע פעולות חשובות כדי לאזן את מצב החשבון שלכם. שימו לב שההוצאות שלכם גדלות מיום ליום ואתם קצת נסחפים.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד