072-3300504

חוות המחשבים ועוד

עייפים מהלימודים ורק רוצים לנוח בקמפוס? במיוחד בשבילכם ליקטנו את כל מקומות המפלט בקמפוס. חלק ב'

יעל ללום | 23-11-2008 17:44:00

כר הדשא

פעילות נפוצה:

רביצה, איחוד עם הטבע, עישון, אכילה ומציאת צורות בעננים.

חתך אוכלוסייה:

מגוון מאוד. בהפסקות יושבים סטודנטים רבים למעט האלרגים לדשא והמעונבים. פליטי השיעור הם לרוב גם פליטי הודו ודר' אמריקה, שנדמה שהם ילידי הדשא. מעניין לגלות שכל מי שבוחר ללבוש סוודר באותו היום, יגיע מסיבה כלשהי לדשא ויתכסה בציפוי עשבוני הממאן להתפנות.

משך ההנאה:

אם התחלת לאכול סנדוויץ', החתולים יוציאו אותך מהכלים כעבור דקות מספר ויגרמו לך לעזוב. שימוש נכון בתיק ככרית, לעומת זאת, יכול לגרור שנ"צ נחמד של יותר משעה.

יתרונות:

הדשא הוא המקום המרגיע ביותר מבין מקומות הבריחה, ומצליח איכשהו להשכיח את אלפי העמודים שצריך לקרוא לפני המבחן. אוויר צח הוא מצרך נדיר במקום כזה, ולכן נחמד לתת לריאות להתאושש ממחנק קומות הקרקע.

יתרון נוסף הוא הפסטורליות והרוגע של מקום המפלט, ולכן ניתן להכתיר אותו כמקום הטוב ביותר בקמפוס למציאת בן/בת זוג.

השלכות:

אנשים מציקים שמנסים שעה להוציא עלים מהשיער, נמלים בתחתונים, פירות משונים שנופלים מהעצים על הראש, שיזוף-יתר לא צפוי, למרות שכשנרדמת היה שם צל, אחר כך זה הפך לשמש. הכי גרוע – כל מיני אנשי פרסום ועמותות חשוכות שמתיישבות לידך על הדשא, מה שמקשה על הבריחה האלגנטית, דבר שכן מתאפשר בהליכה במסדרון.

ירוק, מרענן ועושים את זה בקבוצה
ירוק, מרענן ועושים את זה בקבוצה

חוות המחשבים
פעילות נפוצה:

שיטוט באתרי אינטרנט שאין להם קשר ולו קלוש עם הלימודים.

חתך אוכלוסייה:

באורח מעניין ניתן למצוא שני קטבים בחווה – אלו שאין להם מחשב בבית והחווה היא להם הקשר היחיד עם העולם. הצד השני, הקומפיוטר-הוליקס שלמרות שיש להם לפ-טופ הם אוהבים את האפקט הדו-מסכי.

זמן ההנאה:

במקרה שברחתם משיעור, החווה כמעט ריקה, ולכן ההנאה היא אינסופית. תוכלו לגלוש לכל אתר אזוטרי, לתכנן וירטואלית את הנופש שבוע הבא בקריביים, או לחילופין ללמוד כיצד מזגגים טארט תפוחים.

יתרונות:

למרות שאתם מתעניינים ב'למה נינט הייתה בסופר פארם??', תוכלו לאמץ הבעת פנים שתגרום לכל השאר לחשוב שאתם מינימום עובדים על פונקציה של נגזרת טריגונומטרית.

תוכלו גם להשתמש בתירוץ השחוק ש'ברגע שאסיים להתעדכן במתרחש בעולם, אתחיל ללמוד'. כלומר, ברגע שאסיים לעבור על האתרים המרכזיים. וגם על האתרים המשניים. ואי אפשר להתעדכן באמת בלי לקרוא קצת בלוגים בקפה דה-מרקר.. ישר אחר כך!.

השלכות:

תיאלצו להתעמת עם כל מיני סטודנטים רציניים שיטענו ש'המחשבים הם לשימוש אקדמי בלבד'. ייתכן שהמחשבים שם עשויים מחלב, אחרת לא ברור למה הטמפרטורה עומדת על 10 מעלות, בקיץ ובחורף. לכן שהיית יתר עלולה לגרום לשפעת.

כמה מתוכם גולשים ב facebook?
כמה מתוכם גולשים ב facebook?
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד