072-3300504

תומכים בשביתת לימודים, מה לסטודנטים ולגלגלצ ועוד בחדשות אקדמיה

כמה תומכים יש לשביתת לימודים עתידית, מה לסטודנטים ולגלגלצ ואיפה מחלקים מלגות למתנדבים? הכל בחדשות

הדר גילת | 10-09-2008 16:10:00

כ- 70% מהסטודנטים חושבים שיש לצאת למאבק במסקנות דו"ח ועדת שוחט גם במחיר של פגיעה נוספת בשנה האקדמית - כך עולה מסקר שהוזמן על ידי אגודות הסטודנטים באוניברסיטה העברית ובאוניברסיטה ת"א, ושבוצע על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה.

מהסקר, בו השתתפו כ- 1200 סטודנטים מהאוניברסיטה העברית, ת"א, בן גוריון והטכניון, המהווים מדגם מייצג, עולה כי 61 אחוזים מכלל הנשאלים מוכנים לקחת חלק פעיל בשביתה נוספת. עם זאת, 16 אחוזים חושבים שעל הנהגת הסטודנטים להסכים לדו"ח ועדת שוחט ולהעלאת שכר לימוד ללא מאבק .

עוד נבדק במחקר מה מפריע לסטודנטים במערכת ההשכלה הגבוהה. בתשובה לשאלה זו ענו 24 אחוזים מהנשאלים כי הסוגיה הבוערת ביותר הינה המחסור בתקציב. עם זאת, 21 אחוזים ציינו כי דווקא המחסור במרצים ורמת הוראה נמוכה הוא הבעיה החמורה ביותר.

סטודנטים מתגייסים לגל"צ
גלי צה"ל, התחנה הצבאית הותיקה, נבחרה כמוקד פרוייקט הגמר של בוגרי המסלול לעיצוב תקשורת חזותית במכללה האקדמית גליל מערבי. ביום שישי הקרוב, ה-12 לחודש, תיפתח תערוכת הסיום של הבוגרים במרכז ענב לתרבות ואמנות בתל אביב.

בתערוכה יציגו 20 בוגרי המגמה את העבודות, שמטרתן הצעת כיוונים תדמיתיים חדשים לתחנה הצבאית. הבוגרים התמקדו בניצול משאביה הקיימים של גל"צ, במיוחד בתחום המוזיקה והתרבות. העבודות מוגשות בטכניקות מגוונות: פרינט, כרזות, אביזרים, קטלוגים, גלויות וסטיקרים, ועבודות אינטרנט ואנימציה שיוצגו על גבי מסכים.

בין העבודות שיוצגו בתערוכה ניתן למצוא תחנה ייעודית לחיילות, תחנת תחקירים, ארכיון אלטרנטיבי, אקדמית גל"צ, קונספט שידור לטירונים הכולל מילון סלנג, קונספט למתחם בידור לחיילים ועוד.

מתנדבים מקבלים מלגות
מלגות בשווי כולל של שני מיליון ש"ח הוענקו אמש (ג') לכ- 400 סטודנטים מאוניברסיטת ת"א. את המלגות העניקה אגודת הסטודנטים של המוסד עבור מעורבות חברתית.

במסגרת מהמלגה מתנדבים הסטודנטים בקהילה, כגון: הענקת עזרה בלימודים לילדים מרקע סוציו-אקונומי, העצמת מנהיגות נשית ומנהיגות סביבתית, יישוב סכסוכים בין ערבים ויהודים, פרויקט תמיכה וליווי נשאי איידס על ידי סטודנטים לרפואה ועוד.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד