072-3300504

זמרת שהיא ד''ר, פייסבוק בקמפוס ודעות ב-7 דקות. החדשות

מיהי הזמרת שקיבלה תואר ד"ר, באיזה מוסד פתחו פייסבוק משלהם ואיפה אפשר להביע דעות בשבע דקות? הכל בחדשות

יעל ללום | 27-08-2008 17:15:00

הזמרת סלין דיון היא עכשיו גם דוקטור - לפחות לפי אוניברסיטת לבאל שבקוויבק, בקנדה. האוניברסיטה, הנמצאת בעיר הולדתה של דיון, העניקה השבוע לזמרת הקיטש תואר דוקטור לשם כבוד.

במוסד האקדמי ציינו כי התואר הוענק לה הן בשל הישגיה האומנותיים והן בשל "ערכיה האנושיים".

סלין דיון היא זמרת קנדית-צרפתית שמכרה מאות מיליוני תקליטים ברחבי העולם והיא נחשבת לאחת הזמרות המצליחות בהיסטוריה של המוזיקה.

אוניברסיטת לבאל נוסדה ב-1852 והיתה לאוניברסיטה הראשונה בצפון אמריקה שהציעה חינוך אקדמי בשפה הצרפתית.

פייסבוק בטכניון
כל סטודנט טרי מכיר את זה – הפחד מתחילת שנת הלימודים. 'איך אמצא דירה?', 'האם אמצא חברים?', 'איך אשיג טרמפ הביתה?' ובכלל – החשש מתחושת זרות וניכור במקום חדש. בטכניון מנסים לעזור לסטודנטים של שנה א' להתמודד עם הבעיות הללו והקימו רשת חברתית.

"המטרה היא לקרב ולהכיר בין הסטודנטים, וליצור ממשקים חברתיים שיכולים להירקם עוד טרם כניסתם ללימודים", נמסר מאגודת הסטודנטים של המוסד.

על מנת למשוך עוד ועוד סטודנטים לרשת, הוכרז כי תוגרל מלגת לימודים מלאה לשנה בין המצטרפים. ואכן, נראה שהמבצע הצליח - בשלושת הימים הראשונים נרשמו למעלה מ- 500 סטודנטים.

באגודה אין יומרות לכך שהרשת הפנימית תתחרה בפייסבוק הפופלרי "זה לא מתחרה, כי הרשת שלנו ייחודית לסמסטר הראשון וסביר שלאחר מכן הסטודנטים יעברו לרשתות אחרות", אומר דובר האגודה.

כפר סטודנטים במנחמיה
המושבה מנחמיה מתכוונת לקבל לשורותיה כ-70 סטודנטים מהמכללה האקדמית כנרת. הצעירים יתגוררו בכפר שיוקם באזור. צעד זה הוא חלק ממגמה כללית של המועצה האזורית 'עמק המעיינות' לקלוט אוכלוסייה צעירה, כאשר המטרה היא שהם ימשיכו להתגורר באזור גם לאחר סיום הלימודים.

על פי התוכנית, הסטודנטים יעסקו בפעילות קהילתית עם בני נוער במנחמיה ובישובים הסמוכים, וכן יובילו פעילויות חינוכיות לילדים ולמשפחות. סטודנט שיבצע פעילו כזו במשך 500 שעות שנתיות יקבל מלגה לכיסוי שכר הלימוד השנתי.

הייד פארק בירושלים
קבוצת סטודנטים מבצלאל החליטו להחזיר את השיח הציבורי לרחוב ולא סתם – לשוק של העיר הכי הטרוגנית בישראל – ירושלים.

החל מה- 28 לאוגוסט, אחת לשבועיים, בימים שישי, הרחבה שבין רחוב אגריפס לקינג ג'ורג' בבירה תתמלא באזרחים שיחלקו את דעותיהם ב-7 דקות.

הפרויקט "רחבת דעות" נולד כחלק מהקורס "אמנות, אקטיביזם ומרחב ציבורי", כשהמטרה היא לאפשר לציבור להביע את דעתו במקום נקי משיקולים כלכליים ופוליטיים. הנאומים כולם יצולמו, ויועלו לאתר הפרויקט.

חולקים דעות בירושלים
חולקים דעות בירושלים
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד