072-3300504

"משעולים" - סרט הגמר של הגר בן אשר

הסרט ''משעולים'' של הגר בן-אשר קוטף פרס אחר פרס

24-08-2008 15:47:00

מושב ירקרק וחינני, ילדות זהובות שיער מתעופפות בשמלות לבנות, נשים מפלרטטות עם בצק עלים, גבר אחד אלים, ואישה אחת רעבה. אותו חג שבועות אפוי למתיקה הוא הקרקע הנרעדת של אותה אישה. התנהגותה הכאוטית-מינית- אנטי קורקטית, ועםזאת שגרתית, מוליכה אותה בסופו של חג לצלייה בחום גבוה. קבלו את הסרט "משעולים" של הגר בן אשר.

זכיות ופרסים:

יוני 2008 - פרס הצילום בפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים בתל אביב. נימוק השופטים: "סגנון הצילום, הקומפוזיציות המיוחדות והצבע מחזקים את תחושת הבדידות והניכור שהסרט מנסה להעביר, עמית יסעור הצליח לפענח את השפה הקולנועית המתבקשת לסרט, ובכך הוא תרם רבות לאחדות האומנותית הגבוהה שלו."

נובמבר 2007 - המקום הראשון בתחרות הסרט הקצר פסטיבל הסרטים בשטוקהולם. מנימוקי חבר השופטים: In a strong and naked realistic approach, Hagar Ben-Asher explores the boundaries of how far a woman can go in her path to self- confirmation before she gets penalized for it. A reminder of how forbidden and threatening that female sexuality still is. In an impressive performance director/actor Hagar Ben-Asher captures this woman’s journey.

ספטמבר 2007 - פרס היוצרת המבטיחה בפסטיבל סרטי הנשים ברחובות. מנימוקי השופטות: "יוצרת בעלת קול ייחודי, יכולת ויזואלית וסיפורית מרשימה, שהצליחה לא רק לספר סיפור אלא גם להעביר מירקם חיים אפל במושב ישראלי טיפוסי. שימוש מעניין בכל האמצעים הקולנועיים, צילום, משחק ופס קול."

ספטמבר 2007 - הסרט נרכש להפצה מסחרית בעולם.

יולי 2007 - ציון לשבח בתחרות וולג'ין לסרט הקצר בפסטיבל ירושלים. מנימוקי השופטים: באומץ רב עוסק הסרט בנושאים עדינים ומורכבים של מיניות נשית בחברה סגורה ומוגדרת תוך שבירת טאבואים חברתיים וקולנועיים. הסרט עשוי בצורה מקורית ומדייקת ומעורר שאלות קשות ומטרידות שנשארות עם הצופה זמן רב אחרי הצפייה.

יולי 2007 - הגר בן אשר נבחרה יחד עם עוד 5 סטודנטים מכל העולם למסגרת יוקרתית של חצי שנה של פיתוח תסריט לסרט באורך מלא בפריז.

מאי 2007 - הרט נבחר להתחרות בתחרות הרשמית של סרטי הסטודנטים בפסטיבל קאן.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד