072-3300504

הוקם מרכז אקדמי ראשון מסוגו ללימודי הביטחון

חברת NSP בבעלות שלמה אהרונישקי חברה למרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון במטרה להפוך את הביטחון למקצוע הדורש הסמכה ורישוי

13-07-2008 14:22:00

חברת NSP בבעלות שלמה אהרונישקי מפכ"ל משטרת ישראל לשעבר, והיחידה ללימודי חוץ של המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון, חברו לאחרונה להקמת מרכז ללימודי ביטחון. בימים אלו כבר מתקיימים שני קורסים, אחד מהם עבור קבטי"ם עובדי חברת "השמירה".

המרכז ללימודי ביטחון שם לו למטרה להרחיב את ההכשרה, הידע וההתמקצעות של מנהלי הביטחון במגזרים השונים. מטרת הקורסים היא להקנות לבוגריה את היכולת לפקח ולנהל מערכת ביטחון, על מגוון מרכיביה: התמודדות עם איומי הביטחון הלאומי; ניהול ביטחון; התמודדות עם מקרי חירום לסוגיהם; הקניית ביטחון אישי וארגוני ביומיום ובעת חירום; חקירות ומודיעין; אבטחת מידע; טכנולוגיות אבטחה וביטחון; בטיחות בעבודה.

המרכז ללימודי ביטחון מקנה לבוגריו נקודות זכות לתואר ראשון בכפוף להחלטת המוסד האקדמי, וגמול השתלמות יינתן בכפוף לאישורים והכרה של המוסדות הרשמיים. תכנית הלימודים אף יכולה להיות מותאמת ללקוח, על פי צרכיהם של מוסדות ציבוריים, מפעלים שונים, גופים פרטיים ומסחריים המבקשים לקלוט אנשי ביטחון מקצועיים או המעוניינים לקדם את הצוותים הביטחוניים העובדים בתחומם.

הקורסים השונים הניתנים על ידי המרכז ללימודי ביטחון מתקיימים בקמפוס המרכז האוניברסיטאי ברמת אביב (בבניין מכון הנפט). במקביל קיימת האפשרות לקיימם במקומות נוספים ברחבי הארץ.

המכללה האקדמית יהודה ושומרון באריאל
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד