072-3300504

ללמוד אחרת

האמנות היא דרך יצירתית וחוויתית ללמוד. במכללת לוינסקי לחינוך בתל אביב שילבו אותה במגוון מסלולים.

04-05-2008 16:34:00

מאמרים רבים בחינוך עוסקים בסוגי אינטליגנציות ובדרכי למידה שונות של לומדים. במכללת לוינסקי לחינוך נענו לאתגר והכניסו את שיעורי האמנות ככלי נוסף המסייע למורים לאפשר לתלמידים דרכי למידה מגוונות.

במכללת לוינסקי לחינוך הרחיבו את החוג לאמנות בשנים האחרונות. תת-התמחות בשילוב אמנויות בלמידה שולבה במסלול הגיל הרך הרגיל ובמסלול הגיל הרך של החינוך המיוחד. כמו כן הסטודנטים יכולים לשלב תת-התמחות זאת גם במסלול בית-הספר היסודי.

במסגרת תת-ההתמחות לומדים הסטודנטים מגוון שיעורים: תולדות האמנות, אמנות דיגיטלית, הבעה ויצירה בחומרים, דרכי הוראת האמנות, אמנות פלסטית לרשות הילד בעל הצרכים המיוחדים, תיאטרון בובות ככלי טיפולי ועוד.

הסטודנטים נחשפים למגוון דרכי הבעה באמנות חזותית ומקבלים סקירה רחבה על זרמים שונים באמנות. הם לומדים לתת לילד לבטא את עצמו דרך האמנות, לתת דרור לדמיונו ולהעיז לחלום.
במסלול היסודי ניתן דגש על שימוש באמנות ככלי ללמידה של החומר: ארגון החומר, למידה של החומר בצורה חוויתית שתעזור לילד להבין ולזכור את החומר ועוד.

בנוסף ללימודים לתואר ראשון מתקיימים במכללת לוינסקי לחינוך גם לימודי תעודה והשתלמויות שונות בנושא האמנות. בין התכניות קיימת גם תכנית קורס של הנחיית קבוצות בשילוב אמנויות. בבסיס התכנית עומדת ההנחה, כי ניתן להנחות קבוצה בתהליך של גיבוש או בתהליכי שינוי, כאשר האמנות משמשת כלי להבעה ולחשיבה יצירתית של חברי הקבוצה.

תכנית נוספת היא תרומת האמנות החזותית לאדם בהנחיית ד"ר דורית כהן ראש החוג לאמנות חזותית, במכללת לוינסקי. התוכנית מנסה לזמן ללומדים אפשרויות לשלב אמנות חזותית בדיסציפלינות השונות, על מנת לאפשר לילדים להציג את אשר לומדים, באמצעות שפת האמנות החזותית. התוכנית כוללת שיעורים עיוניים תיאורטיים והתנסות בסדנאות הבעה ויצירה.


לוינסקי הטבות4
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד