072-3300504

''אימון אישי להנדסה": פרויקט חדש לסטודנטים בשנת הלימודים הראשונה

הפרויקט האישי משלב סדנת מיומנויות למידה הכוללת נושאים כגון התארגנויות למידה, חרדת בחינות וחלוקת זמן, ויועץ אקדמי הנותן "כתובת" לסיוע אקדמי ולטיפול בבעיות אישיות של הסטודנטים.

28-02-2008 12:21:00

שנת הלימודים הראשונה מזמנת לסטודנט מתחיל להנדסה לא מעט קשיים. לצד החזרה למעגל הלימודים לאחר הצבא ו/או העבודה, נדרשת הסתגלות למסגרת חדשה ולא מוכרת ולימודי הנדסה לא קלים. הסטודנט עובר תהליך אישי של למידה עצמית בנוגע לחלוקת זמן, דרכי למידה, אחריות על לימודיו ועוד.

במכללה מסייעים לסטודנט להתמודד עם קשיים אלו. המכללה הרחיבה את פעילותה ויזמה את פרויקט "אימון אישי להנדסה". פרויקט המשלב את "מרכזי שנה א'" (יועצים אקדמיים המהווים "כתובת" לסיוע אקדמי ולטיפול בבעיות אישיות) במחלקות השונות, לצד סדנא במיומנויות למידה.

בנוסף, המכללה מציעה לכלל הסטודנטים בשנה א' סדנא בת 6 מפגשים בנושא מיומנויות למידה בהובלת יועצת חינוכית המתמחה בתחום, מרכזי שנה א' וסטודנטים משנים מתקדמות שיכולים לתת דוגמא אישית. הסדנא משלבת מפגשים קבוצתיים ואישיים; וכוללת תכנים של התארגנות ללמידה, חרדת בחינות, חלוקת זמן ועוד.

ד"ר עדי וולפסון ראש המחלקה להנדסה כימית במכללה ומי שיזם את פרויקט "אימון אישי להנדסה" מוסיף: " הקושי האישי בו נתקל סטודנט בשנת לימודיו הראשונה משפיע לא פעם על הישגיו בלימודים ופעמים רבות המצוקה האישית שלו מתורגמת לתסכול וכעס. אנו במכללה מאמינים כי השילוב בין אימון אישי וסיוע אקדמי יקנה לסטודנט כלים ותובנות שיסייעו לו להתגבר על הקשיים, להגיע אל מטרותיו ולממש את הפוטנציאל האישי ".

המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון נוסדה בשנת 1995 וכיום הינה המכללה להנדסה הגדולה ביותר בארץ. המכללה מפעילה שני קמפוסים: בבאר שבע ובאשדוד ובהם לומדים כ-3400 סטודנטים.

המכללה קיבלה הכרה מהמועצה להשכלה גבוהה ולבוגרי המכללה מוענק תואר בוגר (B.Sc.) .ששת תחומי הנדסה נלמדים במכללה: הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הנדסה כימית, הנדסת מכונות, הנדסת תוכנה, הנדסת תעשייה וניהול והנדסת בניין. חזון המכללה מתמקד בהכשרת מהנדסים, תוך שימת דגש על הקשר לנעשה בעולם התעשייה ובמשק הישראלי והיא מתעתדת להגדיל את מספר הסטודנטים ל-5000 בתוך 5 שנים.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד