072-3300504

חיילת בקשיים הדרדרה לזנות

חיילת מבסיס בדרום קיימה יחסי מין תמורת תשלום, בשל מצב כלכלי קשה. בימים אלו היא מטופלת ע"י אנשי מקצוע ומקבלת סיוע כספי

שיר כהן | 28-01-2008 18:56:00

סיפורה של חיילת שסיפקה שירותי מין לאזרחים תמורת תשלום נחשף באחרונה בבסיס בדרום הארץ, בזכות המעורבות והתושייה שגילו גורמי הרווחה והת"ש.

החיילת נקלעה בחודשים האחרונים למצוקה כלכלית חמורה בעקבות הלוואות שונות שנדרשה להחזיר. מצבה הקשה הביא את חברתה להכיר לה שני אזרחים בשנות ה-30 לחייהם. החיילת קיימה עם השניים יחסי מין מספר פעמים, בהסכמה מלאה, תוך שהצדדים הגיעו להסכמה מראש על סכום הכסף שישולם תמורת השירותים המיניים.

"היא אינה שלמה עם מעשיה", העידו השבוע גורמים צבאיים המעורבים בפרטי הפרשה. "החיילת נראתה מפוחדת, מופנמת והתקשתה לספר פרטים אודות המקרים האלו". לדברי הגורמים, החיילת לא ראתה מוצא אחר לבעייתה הכספית. "היא הסבירה שנדחקה לפינה ונאלצה לעשות זאת על מנת להבטיח את קיומה הכלכלי, ואף אמרה כי תמשיך לבצע מעשים אלו כל עוד תזדקק לכסף ולא תקבל סיוע אחר".

החיילת, המשרתת כעובדת כללית באחד מבסיסי הדרום, מתגוררת כיום עם אמה ועם שתי אחיותיה הצעירות. "היחסים בינה ובין האם אינם תקינים. הן מסוכסכות כבר תקופה ארוכה", סיפרו גורמים המעורבים בנושא. "החיילת צינה כי מלבד העובדה שהן חיות תחת אותה קורת גג, לא קיים ביניהן קשר כלשהו - הן אינן מדברות זו עם זו והאם אינה תומכת בה מבחינה כלכלית".

עקב הבעיות עם אמה, שמקבלת דמי סיוע מהמוסד לביטוח לאומי, הוכרה החיילת על ידי גורמי הרווחה הצה"ליים כזכאים לעזרה כלכלית , ואף הותר לה ללון בבית החייל למשך שמונה חודשים.

לאחר חשיפת המקרה, הוכרה החיילת על ידי החיל בו היא משרתת כזכאית לסיוע כלכלי. בימים אלו מטופלת החיילת על ידי גורמים מקצועיים, בהם פסיכולוג, קצין בריאות הנפש ועובד סוציאלי.

נדרשה להחזיר הלוואות. אילוסטרציה
נדרשה להחזיר הלוואות. אילוסטרציה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד