072-3300504

מפגינים בת"א

הלימודים באוניברסיטת ת"א ישובשו היום בצהריים. בחיפה אין לימודים גם היום. התקדמות בשיחות הסגל הבכיר והאוצר בבר אילן

רוי רגב | 11-12-2007 10:44:00

הלימודים היום באוניברסיטת ת"א צפויים להשתבש בשעות הצהריים, שעה שהגנה רבת משתתפים צפויה להיערך בכיכר אנטין באוניברסיטה. בשביתה יקחו חלק היום אגודת הסטודנטים, חברי הסגל הבכיר והסגל הזוטר וכן מוזמנים כל הסטודנטים לקחת חלק בהפגנה. הלימודים יופסקו באוניברסיטה בים השעות 12:00 ל-13:00 בצהריים.

אגודת הסטודנטים התל אביבית מבקשת מהסטודנטים להגיע שכן ההפגנה, כך נמסר, אמורה להעלות לסדר היום את צרכי הסטודנטים. מהאגודה התל אביבית נמסר כי מטרת ההפגנה היא שלא ישכחו הבכירים והאוצר, במהלך המשא ומתן שמתנהל, את דרישת הסטודנטים להעלות את תקציב ההשכלה הגבוהה ולשפר את רמת הלימוד באוניברסיטאות.

השיחות ממשיכות
אתמול נמשכו השיחות בין חברי הסגל הבכיר לנציגי האוצר וור"ה באוניברסיטת בר אילן. יו"ר ור"ה, משה קוה, נשיא אוניברסיטת בר אילן, הודיע אמש, בתום הפגישות אמש כי "חלה התקדמות רבה" במשא ומתן בין חברי הסגל הבכיר לאוצר. לדבריו מדובר בסבב ישיבות אינטנסיביות שצפויות להימשך השבוע עד למציאת פתרון לסיום שביתת הסגל הבכיר.

השיחות בבר אילן, יש לציין, עוסקות רק בניסיון למציאת פתרון לשחיקת השכר של חברי הסגל הבכיר. לאחרונה הועלתה תוכנית על ידי אנשי בר אילן אשר תמנע את המשך השחיקה בשכר והתקבלה על ידיד אנשי האוצר.

ובינתיים בחיפה
באוניברסיטת חיפה לא לומדים הסטודנטים זה היום השני. אתמול ארגנה אגודת הסטודנטים הפגנה בבוקר והשביתה את הלימודים עד להודעה חדשה או עד שימצא פתרון לשבית הסגל הבכיר שנכנסת לשבוע ה-8.

יו"ר אגודת הסטודנטים, יניב בן שושן, פנה לסטודנטים בחיפה באתר האגודה וציין כי על הסטודנטים להתייצב לימין המרצים. לדבריו, חשוב שהסטודנטים יתמכו במרצים גם משום שמחאתם מוצדקת, וגם כדי שאלו יתמכו בדרישות הסטודנטים בנושא שכר הלימוד ותנאי הלימוד באוניברסיטאות.

בינתיים, הודיעו חברי הסגל הזוטר באוניברסיטת חיפה כי הם תומכים במחאת האגודה ולא יבואו ללמד.

אוניברסיטת חיפה. ממשיכה להיות מושבתת
אוניברסיטת חיפה. ממשיכה להיות מושבתת
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד