072-3300504

הסטודנטים ושדרות

סטודנטים למען שדרות: היום תתקיים בעיר הפגנת סטודנטים. ביום שישי יודלק נר רביעי בכל העולם למען התושבים ביוזמת הסטודנטים של ארגון בית הלל

רוי רגב | 05-12-2007 13:37:00

סטודנטים מהארץ ומהעולם יתמכו יחד השבוע, בלי קשר למאבקם בעד או נגד השביתה, בתושבי שדרות. היום, בשעה 15:30, מארגנת התאחדות הסטודנטים הארצית וארגון הסטודנטים הפגנה בשדרות "לאור מצב החירום" בעיר. ביום שישי יוזם ארגון הלל העולמי הדלקת נר רביעי ברחבי העולם עבור תושבי שדרות. ליוזמה אחראי סניף הלל הישראלי.

ארגון והתאחדות הסטודנטים קוראים לסטודנטים לצאת מהאדישות ולהגיע לשדרות מוכת הקסאמים. איתי שונשיין, יו"ר ההתאחדות, אשר ממשיך לארגן אירועים מיוחצנים היטב, מספר כי הפעילות נעשית לאור המצב החמור אליו נקלעה מדינה ישראל. "הסטודנטים, המורים, המילואימניקים והנכים מתאגדים כולם כדי לגרום לממשלה למצוא פתרון ראוי למשבר", מסביר שונשיין.

יו"ר ארגון הסטודנטים, תומר עובד, מוסיף כי בדומה לעמותות שצצות בעקבות כישלון הגישה הכלכלית של המדינה, כך גם יוצאים היום הסטודנטים לתמוך בשדרות.

ארגון הסטודנטים הלל, אשר ביומיום מחזק את יהדותם של סטודנטים ברחבי העולם, יזם את פרוייקט "בוא נדליק ביחד נר". ב-500 מרכזי הלל ברחבי העולם, ביניהם - ארה"ב, קנדה, ברית המועצות וכמובן בישראל. יקדישו את הנר הרביעי, ביום שישי הקרוב, למצוקתם של תושבי העיירה שדרות.

בארץ פזורים ב-9 קמפוסים שונים מרכזים של הארגון היהודי, אשר ייקחו חלק בהדלקת הנרות, ביניהם: אוניברסיטת ת"א, האוניברסיטה העברית, תל-חי וגם מכללת ספיר בשדרות.

הסטודנטים במרכזי הלל ברחבי העולם יפיצו את הבשורה גם לכל בית יהודי מחוץ לישראל. כחלק מהפרויקט, סטודנטים ממכללת ספיר בשדרות, הקימו אתר המוקדש לעיירה הדרומית. באתר תמצאו סרטוני וידאו על חייהם הלא פשוטים של התושבים, סיפורים אישיים על התקפות הקסאמים ופורום סטודנטים מכל העולם.

מכללת ספיר. העלתה אתר.
מכללת ספיר. העלתה אתר.
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד