072-3300504

פורסם דרוג פרינסטון

דרוג חדש של תנאי קבלה בבתי ספר למשפטים ומנהל עסקים ברחבי העולם מוסיף יוקרה מדי שנה לבתי הספר הקשוחים ביותר

רוי רגב | 24-10-2007 18:43:00

בית הספר העולמי להכנה לבחינות קבלה, The Princeton Review, פרסם לאחרונה את דרוג בתי הספר בעלי תנאי הקבלה הקשים בעולם. ביה"ס למשפטים של אוניברסיטת ייל ממשיך להוביל כבית הספר הקשוח ביותר בתנאי הקבלה שלו בקרב בתי הספר למשפטים בארה"ב. בתחום לימודי מנהל העסקים, הודחה אוניברסיטת הארוורד השנה על ידי בית הספר לעסקים של אוניברסיטת סטנספורד. סטנספורד ממשיכה לקבע את מעמדה כאחת האוניברסיטאות המובילות בעולם, כאשר היא מובילה גם בקטגוריית "אפשרויות התעסוקה הטובות ביותר". באותה הקטגוריה נמצא בראש הרשימה גם בית הספר למשפטים של אוניברסיטת נורטווסטרן, שנמצאת במקום הראשון שנתיים ברציפות.

בדירוג החדש שהוציא לאחרונה הפריסנטון ריוויו, נמצאים בין היתר 170 בתי הספר למשפטים הטובים ביותר ו-290 בתי הספר למנהל עסקים הטובים ביותר. בכל אחד מאותם מדריכים, מופיעות גם 11 קטגוריות המדרגות את עשרת בתי הספר הטובים בכל קטגוריה. זו השנה התשיעית בה מתפרסם דירוג בתי הספר למנהל והשנה הרביעית בה מתפרסם דירוג בתי הספר למשפטים.

עוד קטגוריות מעניינות ושימושיות בדרוג היו: "ההזדמנות הכי טובה לנשים", בקטגוריה הנ"ל זכתה אוניברסיטת מרסר מאטלנטה. באוניברסיטת בריגהם יונג לעומת זאת, תמצאו את הסטודנטים הכי תחרותיים גם בבית הספר למשפטים וגם בבית הספר למנהל עסקים. המרצים הטובים ביותר, נמצאים אגב בבית הספר למשפטים של אוניברסיטת בוסטון ובבית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת ורג'יניה, אם שאלתם את עצמכם.

לגבי ישראל, מוסרים נציגי המכון בארץ, כי גם כאן הולכים ונעשים תנאי הקבלה לקשים יותר ויותר. בית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת ת"א "מיישר קו עם העולם" והמועמדים יידרשו להציג ציון של בחינת ה-GMAT בקרוב. למרות העליה בדרישות תנאי הקבלה ברחבי העולם חלה ירידה תלולה ב-4 השנים האחרונות בממוצע הציונים של הסטודנטים לעתיד, כך נמסר מהמכון.

בוגרי אוניברסיטה בארה"ב. סטנספורד עברו את הארוורד בסיבוב.
בוגרי אוניברסיטה בארה"ב. סטנספורד עברו את הארוורד בסיבוב.
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד