072-3300504

להתחיל בקטן

גם אם לא עמדתם בתנאי הקבלה ללימודי התואר הראשון, תוכלו לנסות ולהתקבל לתכניות לימוד מיוחדות המציעות "שנת הסתגלות" ללימודים

ליאור ליוואק | 30-08-2007 17:18:00

לא התקבלתם ללימודים? לא נורא. תכניות לימוד מיוחדות מאפשרות למועמדים שלא עמדו בתנאי הקבלה ללימודי התואר הראשון, להתחיל ללמוד במתכונת חלופית שבסופה השתלבות בלימודים לתואר.

תכנית "השער הפתוח" של המסלול האקדמי המכללה למנהל, למשל, פתוחה למועמדים בעלי תעודת בגרות ופוטנציאל לימודי גבוה, שאינם עומדים בסף הקבלה הרגיל ללימודים במכללה. תכנית הלימודים בת השנה, מכניסה את הסטודנטים למתכונת לימודית תומכת ואלה שמסיימים אותה בממוצע ציונים גבוה, יכולים להמשיך ללימודי תואר ראשון במכללה.

"התכנית נועדה לסטודנטים בעלי פוטנציאל להצטיינות שאנו מאמינים שהקריטריונים ה"אובייקטיביים", כגון ציוני הפסיכומטרי או תעודת הבגרות, אינם משקפים את יכולתם האמיתית" אומר ד"ר גדי בן עזר, ראש התכנית. אנו מאפשרים לכל מועמד הזדמנות להציג, בראיון אישי מעמיק, את האדם העומד מאחורי הנתונים, תוך שימת דגש על יכולת להצטיין ועל מוטיבציה ובשלות ללימודים אקדמיים".

במהלך שבע שנות פעילותה , הוציאה התכנית 150 בעלי תואר ראשון, ו-300 סטודנטים נוספים הנמצאים בימים אלה במהלך הלימודים לתואר. בשנת הלימודים תשס"ח צפויים להתחיל את לימודיהם בתכנית כ-160 סטודנטים במגוון תחומי הלימוד שמציעה המכללה

תכנית לימודים דומה מציע מרכז פרס. "תכנית הגשמה" שנפתחת בשנת הלימודים הקרובה מציעה לצעירים בעלי תעודת בגרות שאינם עומדים בתנאי הקבלה הרגילים למרכז, מסלול לימודים איטי כולל שיעורי תגבור.

"הם נכנסים למסלול לימודים מיוחד שעוזר למי שיש לו יכולת ורצון, למרות שהיסטוריית הציונים שלו אינה מזהירה, לצלוח את שנת הלימודים הראשונה באקדמיה בהצלחה" אומר ד"ר דן זכאי, ראש החוג למדעי ההתנהגות במרכז. הסטודנטים שיצלחו את השנה הראשונה בממוצע ציונים גבוה יוכלו להשתלב בתכנית הלימודים הרגילה ולהשלים את התואר הראשון תוך שלוש שנים.

לדברי עפרה אלול, יו"ר הוועד המנהל במרכז האקדמי פרס , התכנית "נועדה לאפשר לאנשים שלא חשבו שזה אפשרי, להגשים את חלומם ללימודים גבוהים. היא נבנתה על מנת לעזור לצעירים לממש את הפוטנציאל שגלום בהם ולהשיג הישגים הראויים"

המרכז האקדמי פרס
המרכז האקדמי פרס
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד