072-3300504

ICDL ישראל - להצלחה בחיים יש תקן

שליטה במיומנויות שימוש במחשב הינה תנאי הכרחי להצלחה בכל תחום בחיים, בכל העולם

16-07-2007 14:41:00

בדומה לקבלת רישיון נהיגה או תקן במקצועות המעניקים דיפלומה, גם העבודה במחשב דורשת תקן מוסכם ומוכר בכל העולם. התקן מהווה אישור לכך, שהמחזיק בו שולט במושגים בסיסיים ומוגדרים ויכול להשתמש במחשב אישי ובתוכנות.

תקן ICDL ישראל לשימוש במחשב מתווה רף מדיד ואחיד, ומעניק לכל אדם המחזיק בו הזדמנות שווה להשתלב בחברה, בכל תחומי החיים, החל משימוש באינטרנט ובדואר אלקטרוני, דרך שימוש יום יומי במחשב במקום העבודה וכלה בהשתלבות מוצלחת במקום הלימודים. כל זאת, ללא תלות ברמת הידע הקודמת, בהשכלה או בגיל. תקן ICDL ישראל מהווה כלי שימושי ונוח לכל המעוניין, לרבות מעסיקים ומוסדות אקדמיים, לדעת כי המוסמך בתקן שולט במחשב וביישומיו, ולהיעזר במידע זה ככלי להערכה, לסינון ולמיון.

מהו תקן בינלאומי לשימוש במחשב?
- צמצום הפערים בחברה והענקת הזדמנות שווה לכל אזרח: על ידי התווית רף מדיד ואחיד מעניק התקן, לכל אדם המחזיק בו, הזדמנות שווה להשתלב בחברה הישראלית. זאת, ללא תלות ברקע, בהשכלה או גיל.
- שיפור נקודת הפתיחה של כל אדם: המחזיק בתקן הינו אדם בעל כלים חיוניים שיאפשרו לו השתלבות טובה יותר בחברה המודרנית, שבה המחשב הוא חלק בלתי נפרד מחיי היומיום. יתרה מכך, ידע זה נדרש בכניסה למוסדות לימוד ולמקומות עבודה.
- הצבת רף כניסה אחיד לקבלת עובדים ומדידת רמת הידע במחשבים של עובדים וותיקים - התקן מסייע בסינון ומיון עובדים חדשים לפי קריטריונים בינלאומיים מוסכמים. בנוסף, זהו כלי נוח למדידת רמת הידע של עובדים קיימים.
- שיפור רמת הידע במחשבים בארץ: תקן אחיד במחשבים המחייב התעדכנות שוטפת, יקדם רכישת ידע עדכני בתרבות הטכנולוגיה והמידע.

אילו רמות הסמכה מציע התקן?
ניתן להתחיל מהסמכה ברמת יסוד וממנה להמשיך לרמות הסמכה מתקדמות. לבעלי ידע מוקדם במחשבים - ניתנת אפשרות להתחיל את ההסמכה ברמת קושי גבוהה.

- "כישורים שווים": הסמכה בסיסית המעניקה כרטיס כניסה לעולם הדיגיטלי ומאפשרת להמשיך לשלבים הבאים של שימוש במחשב.
- הסמכת "אזרח מקוון" - פותחת לבעלי ידע מועט במחשבים צוהר לעולם האינטרנט והתקשורת, ומשפרת נגישות למידע כגון ביצוע רכישות ברשת האינטרנט, שימוש בדואר אלקטרוני ועוד.
- הסמכה ברמת "ליבה" - לב התקן - ההסמכה מעניקה מיומנויות מידע הנדרשות כיום בעולם, כתנאי בסיסי לקבלה ולהשתלבות בעולם התעסוקה והאקדמיה.
- הסמכה למתקדמים ולמתמחים: מציעות תוכנית מתקדמת לבעלי הבטחון והשליטה במיומנויות המחשב, שמרגישים כי ברצונם להמשיך ולשפר את יכולתיהם ולהתקדם בסביבה בה הם חיים.

איך מקבלים תקן לשימוש במחשב?
על מנת לקבל תקן בינלאומי לשימוש במחשב, על הנבחן לבחור את רמת ההסמכה המתאימה לו ולעבור בחינה אישית, מול מחשב, הבודקת את רמת הידע שלו. הבחינה מתקיימת בכל מרכזי רשת "עתיד" ברחבי הארץ. התעודה הבינלאומית מונפקת ע"י ICDL ישראל. הנבחן יכול לבחור בכל שיטת הכשרה הנראית לו, בין אם בלמידה עצמית ובין אם ברכישת קורסים מגוונים.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד