072-3300504

חדש במכללת רידמן: EMF - טכניקת איזון השדה האלקטרומגנטי

תמר גנישר חברה למכללת רידמן והחל משנת הלימודים הקרובה ניתן יהיה ללמוד בשלוחות השונות של המכללה את השלבים I-IV של הטכניקה

12-07-2007 08:37:00

החל משנת הלימודים הקרובה, יוכלו סטודנטים במסלול ההילינג הפסיכו-פיזי וכל מטפל אחר המתעניין בתחום, ללמוד את טכניקת ה-EMF מפי תמר גנישר, Mentor הטכניקה בישראל, ומייצגת את ה- EEI - ארגון הגג העולמי של הטכניקה.

מדובר בטכניקה אנרגטית חדשה יחסית, המביאה למודעות את קיומה של "רשת כיול אוניברסלית", מערכת באנטומיה האנרגטית של האדם, המאפשרת לנו להשתמש בחיי היומיום באנרגיית השכבה האנרגטית הקוסמית - שהיא מקור האנרגיה ביקום. הטכניקה מעבירה אל תוך ה 'כאן ועכשיו' אנרגיה של אהבה, חמלה ומחויבות לצמיחה, והיא אמצעי עבורנו להגיע אל החיים המוארים ביותר שביכולתנו ליצור.

הטכניקה פותחה לפני 19 שנים ע"י פגי פניקס דוברו, ומיושמת כיום ביותר מ- 60 מדינות ברחבי העולם. תמר גנישר הינה מטפלת בכירה ומורה-מדריכה לשלבים I-VIII, ומורה למורים לשלבים I-IV. מורה רוחנית באנרגיה החדשה, מנחה למודעות, צמיחה וטרנספורמציה, עוסקת מזה 25 שנה במגוון שיטות בתחום ההוליסטי והאנרגטי, ובטיהור בתים ומרחבים, והינה תלמידתה של דוברו, הוסמכה על-ידה, ועוסקת בטכניקה מזה 7 שנים.

הכשרת המטפלים בטכניקת ה- EMF
בהכשרת המטפלים משולבים תיאוריה, מדיטציות לכיוונון, כלים אנרגטיים ותרגול מעשי. במהלך ההכשרה נלמדת התיאוריה של רשת הכיול האוניברסלית, ושל כל אחד מארבעת השלבים. התלמידים עוברים כיוונונים רבי עוצמה, מקבלים ומעבירים את המפגשים הטיפוליים.

ניתן לבחור מבין שני מסלולים: תכנית לצמיחה אישית, הכוללת סדנת מבוא ולימודים של השלבים I-IV, ותכנית לדרך מקצועית סופרוויז'ן (התמחות), תכנית המשלימה את התכנית לצמיחה אישית, וכוללת מפגשי שיחה ותמיכה אישיים/קבוצתיים עם המרצה ומפגשים מעשיים טיפוליים בהם מתורגלת הטכניקה בנוכחותו של המנחה.

הקורסים מיועדים למרפאים, מטפלים, מלמדים או עובדים יוצרים בכל תחום. צורת העבודה פשוטה ושיטתית, וניתנת ללמידה בקלות.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד