072-3300504

תחזית לחודש יולי

האריות נראים מצויין, העקרבים מצליחים בלימודים, לטליים יש הרבה אנרגיה ולתאומים - האהבה כבר בדרך

אביה בנימין | 01-07-2007 13:29:00

סרטן 22/6 - 22/7
אתם חוגגים יום הולדת בימים אלה ומרגישים הרבה יותר טוב. יש אקשן סביבכם ואתם בהחלט מרוצים. לסטודנטים שעדיין נבחנים - היכולת המנטלית שלכם עדיין במיטבה, מה שמקל על ההתמודדות עם תכנים מסובכים. למעוניינים להירשם ללימודים - חכו ל-15.7!

הירח המלא ב-30.6 ישפיע באופן משמעותי על חיי האהבה והזוגיות שלכם. אל תקנאו לבני הזוג שלכם. רצוי שתשתפו אותם במה שעובר עליכם ותהיו קשובים אליהם.

אריה 23/7 - 22/8
זו תקופה די מוזרה עבורכם. מצד אחד אתם טעונים באנרגיות רבות וחשים חוסר מנוחה וצורך לעשות משהו עם עצמכם. מצד שני, עד ה-23.7 תחושו עייפות נפשית מוזרה המאפיינת את הימים שלפני יום ההולדת.

הירח המלא ב-30.6 עלול להשפיע על מצבכם הבריאותי. השתדלו לשמור על דיאטה מאוזנת ועל שעות שינה סבירות. שימרו על אופטימיות, בסוף החודש - אין עליכם. אתם תחזרו לככב בגדול.

אתם נראים נפלא ואם חשקה נפשכם בשדרוג הלוק - עשו זאת עד ה-19.7. עד אותו תאריך, אהבה צפויה להתפתח ולהשפיע באופן משמעותי על חייכם.

בתולה 23/8 - 22/9
הירח המלא ב-30.6 עשוי להשפיע לטובה על חיי החברה ועל חיי האהבה שלכם. נראה שחיי החברה נעשו משמעותיים לאחרונה ואתם משקיעים זמן רב בפעילות חברתית. חלק מכם מגלים בימים אלה את ערכה של חברות אמת וטוב שכך. רק אל תשכחו את הסיבה האמיתית אשר לשמה נרשמתם ללימודים.

אם אתם עדיין בתקופת מבחנים, יש לכם יכולת מצוינת להצליח. כדאי שתתארגנו ללמוד בקבוצה - זה יהיה יותר יעיל בימים אלה.

לפנויים, זו תקופה חשובה. כדאי שתשקיעו בעצמכם ותתכוננו לאהבה שתגיע בקרוב. בינתיים, שימרו על דיסקרטיות! החל מה- 15.7 תהיה לכם הקלה משמעותית בתחומים רבים בחייכם ובמיוחד יש מצב לשדרוג חיי האהבה.

מאזניים 23/9 - 23/10
עד ה-23.7 צפוי עומס רב בעבודה. נראה כי אתם זוכים להערכה על השקעתכם. אמנם "העבודה היא חיינו" אבל מה עם הלימודים? אלה מכם שעדיין נבחנים עלולים לשלם מחיר יקר על "חיפוף". אל תתנו לרצון שלכם להתקדם בתפקיד לקלקל לכם את סוף השנה.

הירח המלא ב-30.6 יכול גם הוא להשפיע על מקום העבודה אבל גם על מקום המגורים שלכם. בסוף החודש צפויה רגיעה בעבודה וחיי החברה שכל כך חשובים לכם, הופכים להיות העניין המרכזי. גם נסיעה לחו"ל תהיה פיצוי על התקופה הלחוצה. יש מצב לאהבה עם ידיד ותיק או באמצעות חברים.

עקרב 24/10 - 21/11
זו תקופה מצוינת לסטודנטים שעדיין נבחנים ומגישים עבודות. יש לכם יכולת טובה להרחיב אופקים ולהעשיר את הידע שלכם מעבר לנדרש. למרות שהנושא הפיננסי מאוד מעסיק אתכם בימים אלה, צפויה לכם הצלחה בכל הנוגע ללימודים. יש מי שמפרגן ועוזר לכם להתמודד עם החומר ואתם בהחלט אסירי תודה.

הירח המלא ב- 30.6 יכול גם הוא להשפיע לטובה על הלימודים שלכם. מה-23.7 הפוקוס יעבור למציאת עבודה או התקדמות במקום העבודה הנוכחי. לפנויים, יש מצב לאהבה במקום העבודה.

קשת 22/11 - 21/12
עיסוקים רבים דוחקים הצידה את הלימודים בימים אלה. רבים מכם מתקשים להתארגן ביעילות ומשלמים על כך בבריאותם. לסטודנטים שעדיין לא סיימו - הפרפקציוניזם שלכם קצת מוגזם הפעם. למרות שהחיים נעשו יותר ויותר תובעניים, היכולת שלכם להצליח במבחנים השנה אינה מוטלת בספק, אבל לגמרי תלויה בהשקעתכם.

הירח המלא ב-30.6 יכול להשפיע לטוב או לרע על מצבכם הכלכלי. כדאי שתתייעלו בניהול הכספים ואל תתנו להוצאות לצאת משליטה.

גדי 22/12-20/1
לסטודנטים שעדיין לא סיימו את המחויבויות ללימודים - אתם עסוקים יותר מדי בזוגיות ואהבה ונוטים להזניח את הלימודים. צפוי לכם עומס רב בימים אלה ורצוי שתתארגנו לקראתו כמו שצריך. אמנם אין לכם רגע דל גם בחיי האהבה, אך רצוי שתלבנו את העניינים ביניכם רק אחרי שהלחץ בלימודים יירגע. בנוסף, רצוי שתשמרו על תזונה מאוזנת ושעות שינה סבירות.

מה-23.7 הפוקוס יעבור לניהול ענייני הכספים שלכם. שווה יהיה להתייעץ עם מביני דבר! הירח המלא ב-30.6 יכול להשפיע לטובה או לרעה על חייכם בכלל ועל חיי האהבה שלכם בפרט. זו תקופה מאוד משמעותית. אל תחפפו!

דלי 21/1-18/2
עיקר האנרגיה מופנה בימים אלה לעבודה שחורה ולסיום מחויבויות שאין להן סוף. היצירתיות שלכם תעזור לכם להתייעל ולסיים את השנה על הצד הטוב ביותר.

הירח המלא ב-30.6 עלול להצביע על רגישות פיזית והבריאות עלולה להינזק בגלל העומס. היו ערניים למתרחש בגופכם, ואם לא תתגברו על הבעיות בעצמכם - לכו להיבדק!

החל מה-23.7 רוב האנרגיה תתמקד בזוגיות ואהבה. תרגישו הקלה משמעותית בלחץ ובעקבותיה שיפור בבריאותכם. לפנויים -כדאי שתשקיעו לאורך כל החודש בחיפוש אחר ה"חצי השני" שלכם. זה הזמן שלכם!

דגים 19/2 - 20/3
לסטודנטים שעוד לא סיימו את השנה - זה הזמן "לתת גז" ולהשקיע כמה שיותר. הציונים החדשים יפתיעו גם אתכם ונראה שתצליחו בלימודים גם אם תרשו לעצמכם קצת יותר לצאת ולבלות. רצינותכם ויעילותכם יעמדו לעזרתכם הפעם.

החל מה-23.7 הפוקוס יעבור לביצוע מחויבויות ולעבודה מתישה. אם לא תתארגנו כמו שצריך, אתם עלולים לשלם בבריאותכם.

הירח המלא ב-30.6 יכול להשפיע לטובה או לרעה על חיי האהבה שלכם ועל מצבכם החברתי. לפנויים - אמנם צפויים פיתויים רבים ואתם מעט מבולבלים, אבל מה-20.7 - זה קורה.

טלה 21/3 - 20/4
לסטודנטים שעדיין נבחנים - יש הרבה בלגן בביתכם בזמן האחרון וקשה לכם ללמוד בבית. כדאי שתנצלו את הספרייה ואת האינטרנט בימים אלה.היכולת המנטלית שלכם עדיין טובה ואין ספק שתוכלו להצליח בגדול.

הירח המלא ב-30.6 יכול להשפיע על מקום המגורים שלכם או על חיי המשפחה, אך גם על הסטאטוס המקצועי שלכם. למרות הקשיים, כדאי שתשקיעו בהפיכת ביתכם למקום חמים ונעים ושתעשו הכל כדי לשפר את היחסים עם המשפחה הקרובה. החל מה-23.7 תשתחררו מהלחץ ותתחילו לעשות חיים. אז גם האהבה תהיה יותר זמינה.

שור 21/4 - 20/5
לסטודנטים שעדיין נבחנים - זו תקופה מאוד מוצלחת בשבילכם מבחינה מנטלית, גם אם אינה קלה. אם תתארגנו ביעילות, ותלמדו בצורה מסודרת צפויה לכם הצלחה. אחרת - אתם "שמים לעצמכם מקלות בגלגלים".

מבחינה כלכלית החיים נעשים נוחים יותר, אבל כמו שאתם יודעים - כסף זה לא הכל בחיים. בנוסף, הרבה פעילות צפויה בביתכם מה-23.7, וייתכן שתרצו לעבור דירה או לשפץ את מקום המגורים. רצוי לדחות זאת לאמצע ספטמבר.

יש לכם עודף אנרגיה פיזית - לכו לחדר כושר או חפשו אקשן. חבל שתבזבזו את האנרגיה הטובה על מריבות וכעסים. היזהרו בנהיגה!

תאומים 21/5 - 21/6
הנושא הכלכלי לא יורד מסדר היום וגם חיי האהבה שלכם עוברים תהפוכות בימים אלה. נראה שאתם נאלצים להשקיע זמן במציאת מקורות מימון, אך במהלך החודש יחול שיפור משמעותי במצבכם הכלכלי. זה לא אומר שאתם צריכים להשתולל.

הירח המלא ב-30.6 יכול גם הוא להשפיע על מצבכם הכלכלי. ייתכן שתיסחפו לרכישות בזבזניות שיגדילו את האוברדרפט - אתם חייבים לשים ברקסים לבזבזנות. לפנויים - כבר בימים אלה קורים דברים מעניינים והאהבה כבר בדרך.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד