072-3300504

מבחני CGFNS ו NCLEX

כל הטיפים שיגרמו לכם לקבל את הציון הטוב ביותר

29-05-2007 18:05:00

בחינות ה-CGFNS ו-NCLEX הינם מבחנים מקצועיים המיועדים לאחים ואחיות מוסמכים הרוצים לעסוק בסיעוד בארה"ב.

מבחן ה-CGFNS מבוצע על ידי ארגון CGFNS (Commission on Graduates of Foreign Nursing Schools) שמטרתו "לייבא" אחים ואחיות מכל העולם לארה"ב. חלק מתהליך הקבלה כולל בתוכו את מבחן ההסמכה של ה-CGFNS. מטרתו של המבחן הינה למדוד את סיכויי ההצלחה, של אחים ואחיות שלא למדו סיעוד בארה"ב, בבחינה הממשלתית האמריקאית NCLEX .

מבחן ה-NCLEX הינו מבחן ההסמכה האמריקאית לאחים ואחיות מוסמכים. מטרתו הינה להסמיך אחים ואחיות הרוצים לעבוד בארה"ב.

מי דיבר על כאב
מי דיבר על כאב

תרגול ושוב תרגול
דרך הלימוד הטובה ביותר לקראת המבחנים הללו היא תרגול של שאלות. תרגלו שאלות מתוך מבחנים לדוגמא על מנת לראות היכן נמצאות נקודות החולשה שלכם. לאחר שמצאתם את נקודות החולשה, התמקדו בנקודות אלו במהלך הלימוד.

תשובה נכונה
אל תשנו את התשובתכם אלא אם כן אתם בטוחים שטעיתם. ברוב המקרים התשובה הראשונה שהגעתם אליה הינה התשובה הנכונה

להבין את השאלה
קראו את השאלה ושאלו את עצמכם "מה מבקשים ממני פה?" זה אומנם נשמע פשוט, אבל הרבה פעמים כשאנשים חוזרים לשאלות שבהן טעו, הם רואים שלא הבינו את מה באמת שאלו בשאלה.

ליצור אסטרטגיה
במבחן ה-CGFNS וגם מבחן ה-NCLEX, השאלות נכתבות כך שכל אחת מהתשובות יכולה להיות נכונה. קודם כל, נסו לענות על השאלה מבלי להסתכל על התשובות וסמנו בחוברת הבחינה או על דפי הטיוטה שלכם את התשובות הלא נכונות.

כל התשובות נכונות
בחרו בתשובה הנכונה ביותר. במבחנים אלו הרבה פעמים ניתנות שאלות שבהן כל התשובות נכונות. צריך לבחור את מה שיש לעשות בעדיפות ראשונה, או את הפעולה הראשונה לבצע במצב הנתון.

הערכת מצב
כשיש ספק, השתמשו בתשובה שמעריכה את המצב. אם אינכם חושבים שנתנו לכם מספיק מידע, בחרו בתשובה שמתארת הערכת מצב.

הגעה לבחינה
אם יש באפשרותכם לעשות זאת, מומלץ להגיע למרכז הבחינה יום לפני הבחינה על מנת לראות את מקום הבחינה. כך תוכלו לוודא שאתם יודעים כיצד להגיע ולהעריך את שעת הגעתכם בצורה מדוייקת יותר.

הבנת השאלה
קראו את כל השאלה לפני שאתם מתחילים לקרוא את התשובות. אם לא הבנתם לגמרי את השאלה, נסחו אותה שוב במילים שלכם. אם נראה לך שיש יותר מתשובה אחת נכונה, קראו שוב את השאלה.

חובת הבאת דרכון
חובה להביא דרכון יחד איתכם לבחינה. יתר על כן, במידה ואתם מתכננים לגשת לבחינת NCLEX, יש לוודא שהדרכון שלכם חתום במקום המיועד לכך. דרכון שאינו חתום יגרום לכך שישלחו אתכם הביתה. גם אם הגעתם כל הדרך מחו"ל לבחינה.

להתלבש כבצל
ביום הבחינה מאוד חשוב להתלבש בשכבות. בחדר הבחינה יכול להיות קר מאוד מצד אחד, ומצד שני, יכול גם להיות שיהיה חם מאוד. אם התלבשתם בשכבות, תוכלו להוסיף או להוריד שכבות במידת הצורך.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד