072-3300504

שיווק חוויתי בגליל המערבי

בגליל מערבי החליטו ללכת על "אינטראקציה חווייתית עם קהל המטרה" ובעברית פשוטה: אפטר-פארטי במועדון החורבה עם מסרים פרסומיים בשירותים

ליאור ליוואק | 07-03-2007 15:44:00

המכללה האקדמית גליל מערבי עולה בקמפיין חוויתי של משרד הפרסום עפר-הרץ ליניאל DDB, יחד עם Tribal DDB Tel Aviv. תקציב הפרסום של המכללה האקדמית גליל מערבי, הנאמד בכ-3 מיליון שקלים, עבר לאחרונה לטיפול המשרד. בנוסף לפלטפורמות הפרסום המסורתיות- עתונות, אוטובוסים ושילוט חוצות, ייעשה בקמפיין שימוש במספר אפיקי פרסום ייחודיים לקראת היום הפתוח של המכללה. הקמפיין יימשך עשרה ימים.

לקראת היום הפתוח תתקיים פעילות של דיילות בתחנות רכבת ישראל, שבהן זוהה קהל היעד של המכללה. הדיילות, שתהיינה לבושות בצבעי המכללה, כחול וירוק, תחלקנה הזמנות ליום הפתוח. דרך נוספת לפרסום תהיה באמצעות שליחת הודעות SMS לצעירים לקראת היום הפתוח.

אפיק פרסומי נוסף יהיה מסיבת האפטר-פארטי שתתקיים במועדון החורבה בחיפה לאחר היום הפתוח המתוכנן במכללה. המסיבה תשמש ליצירת אינטראקציות עם הסטודנטים במספר דרכים: מופע שילווה את המסיבה שיהיה חלק ממופע האיחוד של "מופע הארנבות של ד"ר קספר" ושימוש בטכנולוגיית eyeclick תוך משחק אינטראקטיבי בתוך המועדון. ואם זה לא מספיק, גם בחדרי השירותים של המועדון צפויים למבלים מסרים פרסומיים.

"אנו מאמינים שחברת אינטראקטיב צריכה להתמחות ביצירת אינטראקציות מבוססות חוויה עם קהלי המטרה. המגע עם הלקוחות כמו כל מערכת יחסים צריך להתפרס על פני מספר נקודות מגע בצורה מגוונת ומעניינת" מסר אלדד זנטי, מנכ"ל Tribal DDB Tel Aviv. אפרים ליניאל, מבעלי משרד הפרסום הוסיף כי "אין ספק ששיטת ה- Co Create שהטמענו במשרד מאפשרת לנו לתת מענה מקיף וייחודי בכל מגוון צינורות התקשורת השיווקית, כך שהמטרות השיווקיות והפרסומיות שלהם מושגות בצורה אופטימלית".

המכללה האקדמית גליל מערבי. שיטת ה- Co Create הגיעה לגליל
המכללה האקדמית גליל מערבי. שיטת ה- Co Create הגיעה לגליל
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד