072-3300504

מריקוד לאגרוף

רב"ט שני רצבי, מדריכת כושר קרבי, מספרת איך הצליחה לגרום לאחד מהנגדים בבסיסה להשיל 10 ק"ג

ישי אביאור | 07-02-2007 16:39:00

תפקיד: מדריכת כושר קרבי וקיקבוקסינג בבסיס פלמחים של חיל האוויר.

גיל: 19

מצב משפחתי: רווקה, עם חבר.

על התפקיד: "בתור מדריכת ספורט בבסיס אני מעבירה אימוני כושר יומיים. בערבים אני מדריכת קיקבוקסינג וספינינג. אני נמצאת כבר תשעה חודשים בפלמחים, ובמהלכם עברתי השתלמות מיוחדת במכון וינגייט להדרכת קיקבוקסינג".

אוהבת בתפקיד: כל חיי אהבתי ספורט. רקדתי 14 שנה, ורציתי להמשיך לעסוק בכושר גופני במהלך שירותי הצבאי. אני אוהבת את העובדה שאני שומרת על כושר, ואת הפידבקים החיוביים שאני מקבלת מהחיילים בבסיס".

חוויה קשה בשירות: "'אסון טבע' במהלך קורס מדריכות ספורט במכון וינגייט. ה'אסון' הוא מבחן שהוא גם אתגר אדיר מבחינה פיזית. הצלחתי לעבור אותו בעיקר בגלל שנורא רציתי, אבל זה בכלל לא היה קל. המבחן קצוב בזמן, וכל העת אתה חושב על מה שעתיד לבוא. 20 הדקות האלה נראות כמו נצח".

חוויה טובה: "בבסיס ייסדו פרויקט ירידה במשקל והחזרה לכושר לנגדים בקבע. ערכתי להם אימוני קיקבוקסינג וספורט, ורבים מהם ירדו במשקל. אחד הנגדים אף ירד עשרה ק"ג במהלך הפרויקט".

חלום: "להמשיך להיות מאושרת".

אובססיה: "אני אובססיבית לסדר וניקיון. אסור לשבת לי על המיטה, בעיקר בבסיס. הארון בחדר שלי תמיד מקופל ומסודר על-פי קטגוריות לבוש, ותמיד יש לי מטליות לחות בתיק, למקרה חירום".

האגרופים ואני: "מעולם לא הלכתי מכות. אני מרגישה חזקה ומסוגלת להגן על עצמי, אבל אני תמיד מעדיפה להימנע, ואם אפשר אז גם לברוח".

אחרי הצבא: "טסה לחופי תאילנד, אבל לתקופה קצרה - אני לא מהמטיילים לשנתיים. אחרי שאחזור, אמשיך לרקוד ולעסוק בספורט. תמיד אעסוק בספורט, זה בטוח".

רב"ט רצבי. מעולם לא הלכה מכות.
רב"ט רצבי. מעולם לא הלכה מכות.
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד