072-3300504

קורס הפסיכומטרי המתקדם של קידום

קידום - פסיכומטרי

פרטים על קורס הפסיכומטרי המתקדם של קידום
קורס הפסיכומטרי של קידום הוא הקורס המתקדם בישראל והיחיד שמבטיח לכם את ההכנה הטובה והנכונה ביותר למבחן הפסיכומטרי. השילוב של מדריכים מצוינים ומנוסים, כלי לימוד מתקדמים המבוססים על מחקר מקיף ומתודולוגיית לימוד חדשנית, הופכים את קורס הפסיכומטרי של קידום לקורס המוביל בישראל. קורס הפסיכומטרי המתקדם ביותר של קידום הוא קורס שמבין כי לימוד אדפטיבי ומותאם אישית, זמינות המדריכים בכל שלבי התרגול ושימוש בכלי הלימוד החכמים בעולם, הם אלה שיאפשרו לך למצות את הפוטנציאל שלך בדרך לציון הפסיכומטרי.
 
* מתודולוגיית לימוד חדשנית: קורס הפסיכומטרי של קידום הוא היחידי בארץ עם מתודולוגיית לימוד אדפטיבית בכיתה ובבית, המתאימה את תכני הקורס ליכולות של כל תלמיד ותלמיד. המערכת האדפטיבית המתקדמת של קידום מאפשרת למדריך להכיר את התלמיד, לעקוב אחרי התקדמות שלו ולבנות לו תוכנית לימוד ותרגול המותאמת במיוחד לביצועים היומיומיים שלו. ההתאמה האישית נעשית גם בבית, בעזרת שיעורי בית ותרגולים מותאמים אישית, וגם בכיתה, בעזרת קבוצות למידה קטנות ותרגולים כיתתיים שנבנים על פי צורכי התלמידים. בדרך לימוד זו, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מוציאים את המקסימום מלימודי הפסיכומטרי שלכם.
 
* כלי הלימוד המתקדמים ביותר - בכל מקום ובכל זמן: מחקרים מוכיחים שלמידה אינטראקטיבית וויזואלית היא אפקטיביות יותר ומסייעת לתלמידים להבין, להפנים ולהצליח יותר. לכן, פיתחנו בקידום כלי לימוד מתקדמים וייחודיים, שישפרו את חוויית הלמידה שלכם - בבית ובכיתה. בכל הכיתות של קידום יש לוח חכם, המאפשר תהליך למידה אפקטיבי, בו המדריך יכול ללמד בצורה גמישה ודינמית. אתם התלמידים, לא חייבים לכתוב, אלא רק להקשיב ולהבין ובסוף השיעור כל החומר - אפילו ההערות בכתב ידו של המדריך - נשלח אליכם דיגיטלית. בבית, תוכלו להתנסות בלמידה חווייתית במערכת תרגול אונליין המתקדמת בארץ, המכילה עשרות לומדות אינטראקטיביות, משחקים וסרטוני וידאו. בנוסף, תוכלו להתייעץ עם תלמידים אחרים ולהיעזר במדריכי קידום שזמינים לכם בכל שאלה בזמן אמת - אונליין.
 
* מחקר ופיתוח - ללא הפסקה: מחלקת המחקר והפיתוח של קידום היא הוותיקה והגדולה בארץ. מחלקת המחקר והפיתוח עוקבת אחרי כל השינויים והמגמות בבחינת הפסיכומטרי ועובדת כל הזמן על עדכון חומרי הלימוד על מנת שישקפו בכל רגע נתון את הבחינה. חומרי הלימוד העדכניים והתובנות של מחלקת המחקר והפיתוח מגיעים בטווח זמן מיידי אל התלמידים, בעזרת מערכת שידור מתקדמת המאפשרת להעלות את מומחי המו"פ לשידור לייב בכיתה.
 
* מדריכי הפסיכומטרי המנוסים והטובים ביותר: אחד מהיסודות הבלתי מעורערים של קורס קידום הוא שדרת המדריכים שמעבירים את הקורסים. אנו מחזיקים בדעה לפיה תפיסת לימודים מתקדמת מחייבת את אנשי המקצוע הטובים ביותר על מנת שתצא אל האור באופן האיכותי ביותר.
מידע נוסף
* למה ללמוד פסיכומטרי בקידום:
- מדריכים בעלי כישורי הוראה מצוינים: המדריכים מעבירים את חומר הלימוד באופן הכי ברור שניתן ותוך חוויית לימודים מהנה ומעוררת.
- מדריכים בעלי וותק וניסיון: כל מדריכי קידום הם מדריכם מנוסים מאוד. ממוצע וותק המדריכים עומד על כשש שנות הוראה.
- הוראת הפסיכומטרי היא מרכז חייהם המקצועיים של המדריכים: מדריכנו הם מדריכים שרואים בהוראת הפסיכומטרי כקריירה עד גיל פנסיה או כקריירה תוך כדי מסלול לימודים ארוך במיוחד (רפואה או פסיכולוגיה לרוב).
- המדריכים המעודכנים ביותר: הקורס המתקדם ביותר מחייב מדריך המעודכן כל הזמן ובעל מיומנוית מתקדמות בהוראה. מדריכנו עוברים הכשרות מקצועיות שוטפות העוסקות בכלל הנושאים הרלוונטיים להצלחת התלמידים.
- מדריכים בעלי הניסיון הרב ביותר בהוראה אדפטיבית: קורס קידום תמיד היה הקורס שהוביל את הלמידה האישית המותאמת. כנגזרת מכך מדריכי קידום הם בעלי המטען והניסיון הרב ביותר בכל הקשור בבניית תהליכי לימוד פרטניים.
 

עוד מסלולי לימוד – קידום - פסיכומטרי

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
סניפים
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד