072-3300504

תואר שני M.A. בלימודי תרבות

האוניברסיטה הפתוחה

תנאי קבלה
- יתקבלו ללימודים בעלי תואר ראשון בכל תחום, שממוצע ציוניהם 80 ומעלה. במקרים מסוימים יידרשו הסטודנטים ללמוד קורסי השלמה, וזאת בהתאם לנושאי לימודיהם בתואר הראשון. סטודנטים שיידרשו לקורסי השלמה, יהיו במעמד של "קבלה עם השלמות"
- מקרים חריגים: בעלי תואר ראשון בכל תחום, שממוצע ציוניהם נמוך מ-80, יכולים להגיש מועמדות, וועדת הקבלה תדון בבקשתם
- מעמד של "סטודנט על-תנאי": סטודנטים בעלי תואר ראשון, שממוצע ציוניהם נמוך מ-80, ואשר הוועדה החליטה לקבלם, יתקבלו במעמד של "סטודנט על-תנאי"
מה מקבלים בסיום הלימודים
- M.A. בלימודי תרבות
פרטים על תואר שני M.A. בלימודי תרבות
התכנית לתואר שני, מוסמך בלימודי תרבות, היא תכנית בין-תחומית המשלבת תפיסות ומתודות מתורות הספרות, התקשורת, האנתרופולוגיה, הסוציולוגיה, ההיסטוריה, הפסיכואנליזה, ההיסטוריה של המדעים, תולדות האמנות והמוזיקה. התכנית מדגישה את נקודות המפגש בין פעילות תרבותית, פעולה חברתית והעולם החומרי ומעניקה לסטודנטים היכרות שאיננה תחומה באסכולה אחת, אלא פתוחה למגוון של גישות יסוד ללימודי התרבות. ביסוד התכנית עומדת ההנחה כי יש לספק לסטודנטים את התשתית הרחבה של התובנות התיאורטיות שנתגבשו בלימודי התרבות ושמקורן בתחומים אחדים, אך לכולן ראייה מחקרית - ביקורתית.
מידע נוסף
* בתכנית שני מסלולים: לימודים לתואר מוסמך ללא תזה ולימודים לתואר מוסמך עם תזה. * לימודי השלמה: בעלי תואר ראשון בתחומי דעת שאין להם נגיעה ישירה לנושאי התכנית, או שחסרים להם קורסי בסיס חיוניים, יחויבו בלימודי השלמה בהיקף שבין 3-1 קורסים, מבין הקורסים הבאים. ועדת הקבלה תחליט אילו קורסי השלמה יש ללמוד לאחר הגשת מועמדות. * לעתים מפעילה ועדת הקבלה שיקולים נוספים לאלה המצוינים בדרישות הקבלה.

עוד מסלולי לימוד – האוניברסיטה הפתוחה

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
סניפים
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד