072-3300504

תואר ראשון במדעי הקוגניציה

האוניברסיטה הפתוחה

מה מקבלים בסיום הלימודים
- תואר ראשון במדעי הקוגניציה
פרטים על תואר ראשון במדעי הקוגניציה
הקורסים במדעי הקוגניציה עוסקים בהיבט המשולב שבין פסיכולוגיה לפילוסופיה, למדעי המחשב ועוד, לשם הבנת עולם הקוגניציה וההליכים המאפיינים אותו. במסגרת הלימודים, נחשפים הסטודנטים לתהליכים אותם עובר האדם בקליטת מידע, עיבודו והוצאתו לפועל.
 
במרכז התכנית לתואר ראשון בקוגניציה, עומדים נפש האדם, ההכרה האנושית, רכישת שפות, ההחלטות ויחסי הגומלין של אדם עם ערוצי המידע המספקים גירוי חושי ועוד. אם כך, מטרתה המרכזית של התכנית היא להקנות לבוגריה ידע נרחב על אודות שלל הכישורים המנטאליים הכלולים בה, וכן לפתח את יכולות המחקר שלהם בתחום זה. 
 
למה ללמוד דווקא ב האוניברסיטה הפתוחה?
כמקובל באוניברסיטה הפתוחה, גם בלימודי מדעי הקוגניציה קצב הלימודים הינו אישי ומאפשר פריסת זמן התואר בהתאם לסדר יומם של הסטודנטים, כשלרשותם כ-50 מרכזי לימוד ברחבי הארץ - דבר המסייע בבחירת מרכז לימוד הקרוב למקום מגוריהם.

תכניות הלימוד בחוג לקוגניציה מאפשרות שילוב תארים דו- חוגיים, הכוללים שילוב של תואר בקוגניציה עם אחד משבעה תחומי דעת נבחרים, כמפורט בדף תכניות הלימודים. כמו כן, ניתן ללמוד את התחום כחוג לאחר תואר שהושג באוניברסיטה הפתוחה או במוסד אקדמי אחר, כשבסיום לימודים אלו יזכו הבוגרים לתעודה המעידה על סיום לימודיהם בתחום.

מסלול למצטיינים במדעי הקוגניציה
האוניברסיטה הפתוחה מקיימת מסלול למצטיינים לסטודנטים הבוחרים באחת משלוש התכניות הדו-חוגיות במדעי הקוגניציה: בוגר בפסיכולוגיה ובמדעי הקוגניציה, בוגר בפילוסופיה ובמדעי הקוגניציה או בוגר במדעי המחשב ובמדעי קוגניציה.

עוד מסלולי לימוד – האוניברסיטה הפתוחה

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
סניפים
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד