עמידה בפני ועדת קבלה
מסלול ערב – פעמיים בשבוע בימים שני ורביעי בין השעות 17:30-21:00
בעולם של היום, ועל רקע התהליכים הגלובאליים המתחוללים בו, יש חשיבות רבה מתמיד לתכנון המלאי ובקרתו. על הארגון לבצע באופן מקצועי ומושכל
מגוון תהליכים כגון עיתוד המלאי, בקרת המלאי ועדכון מאפייני המלאי באופן שוטף ודינמי.
הכרת כל השלבים של ניהול המלאי ורכישת מיומנויות מקצועיות מתאימות הן תנאי הכרחי לשם עמידה בדרישות השוק המשתנות. מנהלי הרכש, המלאי והמחסנים נדרשים ללמוד מיומנויות מתקדמות בתחום הרכש, הכוללות תכנון מלאי, עיתוד מלאי, ביצוע הזמנות רכש ואיתור ובחירה של ספקים, וכן אופטימיזציה של כל התהליכים האלה. ניהול מלאי ורכש הופך למקצוע נדרש וחדשני, ומכאן הצורך להתאים את תוכנית הלימודים בתחום זה לדרישות חדשות העולות מעת לעת.
הקורס מותאם לדרישות השוק ומקנה לתלמידים הן את הידע והן את הכלים והמיומנויות הנדרשים לתפקידים בתחום ניהול מלאי ורכש בארגונים שונים.
הנושאים הנלמדים במהלך הקורס:
מקצועות תשתית: ארגון וניהול, מיומנויות ניהול.
תורת המקצוע – ליבה: מבוא לרכש ולוגיסטיקה; ניהול האיכות; הגדרת הדרישות וטיפול במקורות רכש; מדדי ביצועים מרכזיים (KPI) ברכש :הערכת ספקים וביצועי הרכש; אתיקה ברכש; תהליכי מחסן בסיסיים; תחזיות; ניהול ועיתוד מלאי; ניתוח פארטו; אריזה ומשטוח; היבטים משפטיים וכלכליים ברכש; הסכמים; רכש וסחר בינלאומי; שרשרת אספקה (SCM); התקשרות; סביבת השוק ויחסים ארגוניים; אסטרטגיה וניהול משא ומתן; מערכות מידע- יישומי מחשב, חיפוש מידע באינטרנט, מערכות לוגיסטיות; פרויקט גמר.
מקצועות תומכים: ביטחון וגהות במחסן.
כישורי עבודה: עבודה בגובה, מציאת עבודה.