072-3300504

תואר מוסמך M.A. בטיפול באמצעות אומנויות – טיפול במוסיקה

הקריה האקדמית אונו

תנאי קבלה
1. בעל.ת תואר ראשון ממוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה בציון ממוצע של 85 ומעלה.
2. הצגת שלוש המלצות על המועמד.ת בהקשר אקדמי או תעסוקתי.
3. אישורים על לימוד קורסי מבוא בפסיכולוגיה ושיטות מחקר
4. אישורים על לימודי קורסים במוסיקה. על המועמד להציג אישורים על לפחות 300 שעות לימוד במוסיקה ממוסד אקדמי או ממוסד מקצועי ברמה אקדמית המעניק תעודה. בנוסף, על המועמד להציג אישורים על לפחות 200 שעות ניסיון נוספות במסגרות לא פורמליות כמו קונסרבטוריונים והרכבים.
5. יתקיים ראיון קבלה.
כמה זמן לומדים
משך הלימודים לתואר השני הוא שנתיים (שנה א' ו-ב'). לאחר סיום התואר נדרשים הסטודנטים לשנת הכשרה מתקדמת (שנה ג'). מתווה לימוד זה בנוי בהתאם להנחיות המועצה להשכלה גבוהה, משרד הבריאות והמועצה האקדמית העליונה של י.ה.ת. (האגודה הישראלית לטיפול באמצעות אומנויות).
פרטים על תואר מוסמך M.A. בטיפול באמצעות אומנויות – טיפול במוסיקה

טיפול במוסיקה הוא מקצוע טיפולי העושה שימוש מבוקר במוסיקה בשילוב עם כלים מתחום הפסיכולוגיה והפסיכותרפיה במטרה לסייע לילדים, מתבגרים, מבוגרים וקשישים, המתמודדים עם בעיות בתחום התקשורתי, ההתנהגותי, הרגשי, המוטורי, והקוגניטיבי.

טיפול במוסיקה מיושם באופן פרטני, משפחתי וקבוצתי.

התכנית מעניקה לבוגריה תואר שני ותעודת הכשרה מעשית מתקדמת. התואר והתעודה מאפשרים לבוגרים השתלבות בעבודה בתחום הטיפול במוסיקה בכל המסגרות הציבוריות הקיימות: משרד החינוך, משרד הבריאות, משרד הבטחון, שירות בתי הסוהר, קופות החולים, בתי חולים  ובקליניקה פרטית.

מידע נוסף
*הלימודים מתקיימים בקמפוס קרית אונו
*המועצה להשכלה גבוהה אישרה את פתיחת התכנית.
הענקת התואר מותנית באישורה. התכנית כפופה לשינויים.
למה ללמוד דווקא ב הקריה האקדמית אונו?
1. התכנית מתקיימת ביום לימודים מרוכז אחד, ובמספר שעות התנסות מעשית מחוץ לקריה האקדמית אונו, מה שמאפשר לסטודנטים שמירה על שגרת עבודה, הורות ומשפחה.

2. התכנית היא היחידה בישראל השמה דגש מיוחד על טיפול במוסיקה במערכות הבריאות, כגון: בתי חולים כלליים, בתי חולים פסיכיאטריים, שיקום ומרפאות. התכנית מקיימת שיתופי פעולה עם בתי הספר לילדים ונערים במרכז הרפואי הדסה עין כרם והמרכז לבריאות הנפש אברבנאל.

3.התכנית פועלת כחלק מבית הספר לחברה ואמנויות-אונו ובד בבד מקבלת את המעטפת המוסיקלית המקצועית שמציע בית הספר למוסיקה של הקריה האקדמית אונו, שהינו בית הספר המוביל בקרב המוסדות למוסיקה בארץ ועומד בשורה אחת עם בתי הספר המתקדמים למוסיקה בעולם. התשתיות הקיימות בבית הספר למוסיקה עומדות לרשות הסטודנטים לטיפול במוסיקה ונותנות מענה מלא ומקיף לכל הצרכים המוסיקליים והטכניים של התכנית.

עוד מסלולי לימוד – הקריה האקדמית אונו

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד