- מבדק התאמה פנימי
- יכולת קריאת חומר טכני באנגלית
- ניסיון בעבודה מול מחשב ואינטרנט
- יכולת תרגול עצמית גבוהה של כ-15 שעות שבועיות, בנוסף ללימודים הסדירים
180 שעות לימוד פרונטליות
20 שעות למידה עצמית באמצעות קורסים מקוונים של John Bryce Online Academy
30 שעות עבודה עצמית על פרויקט מסכם
העולם הטכנולוגי משתנה בתדירות גבוהה, מתוך כך ארגונים רבים מאמצים טכנולוגיות חדשות. הצורך באנשי תמיכה מיומנים שיוכלו לתת מענה מקצועי למשתמשים ארגוניים וביתיים הולך וגובר.
ג'ון ברייס הדרכה מזמינה אתכם להצטרף לקורס מעשי ומקיף, אשר יעניק לכם את התכנים העדכניים והמקצועיים ביותר ואת המיומנויות הנדרשות על מנת להשתלב בתפקיד מבוקש תוך מספר חודשים.
הקורס כולל ארבעה מודולים: מבוא לחומרה ורשתות תקשורת, מערכת הפעלה Windows 11, תמיכה בסביבה ארגונית ופתרונות ענן. בין הנושאים הנלמדים: תקלות ותחזוקה, אמצעי אחסון, הגדרות רשת, שיטות התקנה של מערכות הפעלה, הגדרה וניהול מערכות הפעלה, רשתות תקשורת, Active Directory Domain ווירטואליזציה פתרונות 365 ועוד.
מסלול הכשרה זה משלב פרויקט גמר המאפשר תרגול באמצעות פרויקט מעשי שמדמה סביבה ארגונית.
כיום, הדרישה לידיעה של השפה האנגלית הכרחית וכמעט כל חומרי הלימוד הטכנולוגי כתובים בשפה זו. לכן תכנית הלימודים כוללת מכינה לאנגלית טכנית אשר תסייע לבסס ולשפר את אוצר המילים הנדרש לשיפור יכולת למידה של התחום ולהגברת סיכויים להשתלבות בשוק העבודה.
קהל היעד-המעוניינים ללמוד רשתות תקשורת, מערכת הפעלת Win10 ותמיכה בסביבה ארגונית בתפקידי תמיכה טכנית ו- Help Desk.