072-3300504

תואר שני בארכיטקטורה

אוניברסיטת אריאל בשומרון - תארים מתקדמים

פרטים על תואר שני בארכיטקטורה

מטרת התכנית היא להעניק תואר אקדמי ומקצועי לקידום המחקר, הידע והמיומנויות הקשורים באדריכלות ואורבניזם בני-קיימא, תוך דגש על שיקולים סביבתיים, חברתיים ותרבותיים ובשילוב טכנולוגיות מתקדמות.

התכנית נותנת מענה למודעות ההולכת וגוברת בארץ ובעולם לחשיבותם של שיקולים סביבתיים בתכנון אדריכלי ובתכנון ערים להבטחת סביבות מקיימות, לנו ולדורות הבאים. בוגרי התכנית יקבלו הכשרה כדי לענות על הצורך הדחוף בשילוב מומחים בצוותי תכנון במגזר הציבורי והפרטי כאחד. התכנית תעניק לבוגריה כלים, ידע, וכן יכולות ניתוח, תכנון ועיצוב בר-קיימא בדגש על הבטים אקולוגיים, חברתיים ותרבותיים. בכך הבוגרים יוכלו להוביל ולהשתלב מקצועית במערכת התכנון, במשרדי  תכנון, ובחברות הזנק העוסקים בתכנון הסביבה העכשווית והעתידית.

תכנון בר-קיימא עוסק בבניית תשתית לתמיכה בחיי חברה ותרבות איכותיים, ובחתירה לקהילות דמוקרטיות, מגוונות ומקושרות, המספקות חיים בריאים ואיכותיים לתושביהן.  בעוד אג'נדת האו"ם לפיתוח מקיים ל-2030 (Sustainable Development Goals) החלה לחלחל לחברות ותאגידים בארץ ובעולם, היא הוטמעה רק במעומעם במדיניות הממשל והתכנון העירוניים בישראל. התכנית לתואר השני בבית הספר לארכיטקטורה באוניברסיטת אריאל תסייע במיצוב ההון האנושי האמון על חקר, תכנון ועיצוב מוצרים, חללים, מבנים, ערים ומערכות. התכנית תחדד את הרגישות הסוציו-סביבתית והתרבותית של הבוגרים ותקנה להם ידע רב-תחומי ומיומנויות ייעודיות להתמודד עם הנושאים הבוערים בעירוניות של המאה ה-21.

 

תכנית זו לתואר השני היא היחידה בארץ המוקדשת כולה למחקר ופרקטיקה של אדריכלות בת-קיימא בהתמקד בהיבטים החברתיים והתרבותיים של הסביבה הבנוייה בהקשר עירוני ובשילוב טכנולוגיות מתקדמות. התכנית ייחודית בנוף האקדמי הארצי. היא מלווה על ידי סגל הוראה ייעודי המכסה את ההבטים המגוונים של תכנון בר-קיימא באופן קוהרנטי ומקיף מבחינה עיונית ומעשית.

עוד מסלולי לימוד – אוניברסיטת אריאל בשומרון - תארים מתקדמים

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
רמת הגולן 90, אריאל
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד