072-3300504

מידע כללי על EcomSchool - המכללה למקצועות הייטק והדיגיטל

מכללת איקום היא מכללה המפוקחת ע"י משרד החינוך ומאגר תוכניות הלימוד שלנו נמצא במאגר תוכניות הלימוד של משרד החינוך. 

היתרונות של מכללת EcomSchool - המכללה למקצועות הייטק והדיגיטל

הקורס שלנו משולב לימודי אונליין ודיגיטל – היתרונות בלמידה אונליין מרכזת בתוכה כמה נושאים: 

  • מערכת ייחודית ללמידה מרחוק המאפשרת לקחת חלק פעיל בשיעור מבלי להיות חשוף להסחת דעת והפרעות קשב על ידי הסובבים בכיתה
  • הלמידה מרחוק מאפשרת לנו לחסוך זמן רב בהגעה למכללה שהייה בפקקים ומציאת חניה בתל אביב.
  • כחלק ממערך הרשת הדיגיטלית שלנו לסטודנטים, יכולת לחזור על אותם שיעורים בהם לקחו חלק או פספסו. יתרון זה נותן לך כסטודנט את היכול לשנן ולחדד את החומר שוב ושוב מבלי להישאר מאחור, גם בימים בהם אתה לא במיטבך כסטודנט.
 
הרשת החברתית – רשת חברתית ייחודית שמטרתה לאגד בתוכה את הסטודנטים ואת המרצים של איקום על מנת שיכולו לנהל תקשורת שוטפת לשאלות ותשובות ושיתופי פעולה בין סטודנטים ובוגרים שכבר השתלבו בתעשייה.

מרחב VOD עשיר בתכנים ושיעורים שאנחנו מצלמים באופן שוטף מכל מיני תחומים בעולמות ההייטק החל משפות שונות של תכנות, סייבר ועד בניית אתרים ועיצוב בפוטושופ (לפרט על כך שסטודנט שנרשם לבדיקות תוכנה יכול להעשיר את הידע גם בסייבר וכו' לצורך הדוגמא)

ספק רשמי של משרד הבטחון – בתחום אבטחת מידע והסייבר, איקום היא מהמכללות היחידות בארץ שנבחנו על התוכן על הלימודי בתחום אבטחת המידע העומד בסטנדרטים המחמירים של משרד הבטחון תקן זה מציב את הסטודנטים בסיום הלימודים כרלוונטים מבחינת הידע שלהם למשרות ממשלתיות (זה לא אומר שבסיום הלימודים אנחנו שולחים את הסטודנטים לשם, חשוב לא להטעות את הלקוח. הם עומדים בסטנדרטים לעבודה במשרות ממשלתיות)

מכללת איקום מחזיקה ברישיון השמה מהמדינה – להבדיל ממכללות שמבטיחות עבודה אנחנו באיקום שקופים לגמרי עם הסטודנטים שלנו. מכללת איקום לא מאמינה שאפשר להבטיח לאדם עבודה רק על סמך שיחת טלפון עוד לפני שהתחיל ללמוד, לנו באיקום יש אינטרס אמיתי לדחוף את הסטודנטים שלנו ולשדך אותם לחברות בתעשייה מתוך היותנו חברת השמה לכל סטודנט שתמצא עבודה המכללה תקבל על כך תשלום וזה אינטרס משותף אמיתי למכללת איקום ולסטודנט, ולא הבטחות שנשמעות וורודות.

קורסים פרקטיים מכללת איקום מאמינה בגישה של יותר מעשים ופחות דיבורים מסלול ההכשרה שלנו עשיר בתרגולים ועבודה מעשית על מנת שהסטודנטים שלנו יקבלו ניסיון אמיתי בסביבות הטכנולוגיות אותם יפגשו בשוק העבודה לאחר הלימודים. בנינו מערכות תרגול ולמידה בהם הסטודנטים יתרגלו את כל החומר אותו הם לומדים.

קורס אנגלית - סטודנטים הנרשמים ללימודים במכללת איקום ומרגישים שהם לא מספיק טובים באנגלית יקבלו מאיקום קורס אנגלית ייחודי בפלטפורמה של איקום שמחולק לשתי חלקים: מתחילים ומתקדמים, הקורס בנוי ומכוון על מנת שתוכלו לקבל את הכלים המתאמים לשימוש בשפה האנגלית בעולמות ההייטק.

מסלול קורסים ייעודי לבניית קורות חיים ופרופיל Linkdin.

הייטק זון – מכללת איקום היא המכללה היחידה בארץ אשר חברה במועדון לקוחות זה הייטק זון הינו מועדון הלקוחות לחברות הייטק הגדולות במדינה חברות במועדון לקוחות זה מקנה הטבות בשווי מאות עד אלפי שקלים החל מחופשות לחול מוצרי חשמל ריהוט ביגוד ועד רכישת רכבים חדשים בהנחות משמעותיות סטודנטים הנרשמים ללימודים במכללת איקום מקבלים חברות בהייטק זון עד סיום הלימודים.


תוכנית מצטיינים עם מכללת הארוורד – סטודנטים אשר ייבחרו ע"י סגל המרצים בעקבות הצטיינותם במסגרת מסלול ההכשרה יקבלו זכות ייחודית לגשת לבחינה שבסיומה יקבלו תעודה מטעם מכללת הארוורד.

*כלל הקורסים מועברים ב-LIVE*

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
, און ליין
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד