072-3300504

מכינה ללימודי עיצוב

HASTUDIO

פרטים על מכינה ללימודי עיצוב
הסטודיו הוא מכינה קדם-אקדמית ללימודי עיצוב, אדריכלות ואמנות. 
 
מתחילת המכינה תלמדו כלים טכניים שבהם תוכלו להשתמש במבחני הקבלה: קומפוזיציה, צבעים, פרספקטיבה ואיזומטריה, טכניקות שונות של רישום, עבודה עם חומרים, עבודה בדו ותלת מימד פיתוח קונספט ועוד. בשלב הזה נעבוד גם על פיתוח חשיבה ביקורתית וכבר מהשלב הראשוני ותעבדו על פרויקטים שבהם תוכלו להשתמש בתיקי העבודות.
 
מעניין. מה עוד?
 
אנחנו מאמינות שמעצב לא פועל בתוך חלל ריק ושיש חשיבות גדולה לחשיפה למה שקורה היום בתחומי העיצוב והאומנות. לכן, נבקר אמנים, מודליסטים, תערוכות ומוזיאונים. בנוסף, כחלק מרכזי מהלימודים ובמקביל לארגז הכלים הבסיסי נבקר בסטודיו קיימים של מעצבים פעילים ממגוון תחומים, תזכו להחשף למה קורה באמת בשוק העבודה תשמעו על פרוייקטים ותלמדו להתבונן, להגיב, ולמצוא את התחום המתאים לכם ביותר. בנוסף, במהלך השיעורים תקבלו הרצאות שיעזרו לכם בבחירת המקצוע בנושאים כמו עיצוב תעשייתי, תקשורת חזותית, אדריכלות, עיצוב פנים, עיצוב אופנה ועוד.
 
אבל מה עם התיק עבודות?
 
בשלב השני של המכינה תעברו סדנאות התמחות במקצועות העיצוב ולאחר מכן פגישות אישיות בהן תתמקדו בהכנת תיק העבודות האישי שלכם ותקבלו הכוונה לבחירת מוסד ומגמת לימודים. בשלב האחרון והמסכם נכין אתכם למבחנים הפסיכוטכניים והראיונות בחוגים ובתי הספר השונים.
 
וזהו? ישר מתקבלים?
 
בנוסף לשיעורים, הסדנאות והסיורים אנחנו מציעים מספר בלתי מוגבל של פגישות אישיות והתמקדות במספר תחומים שונים, כדי להכין עם כל אחד מכם תיק עבודות שיבלוט מעל השאר. ואם במקרה לא התקבלתם השנה, אנחנו נותנות עוד שנה בחינם עד שתתקבלו. כן, אנחנו מאמינים בסטודנטים שלנו. עכשיו זה כבר בידיים שלכם. תרגישו חופשי לרגל אחרינו. מחכים לשמוע ממכם. 
 
 
 
מידע נוסף
*המכינה מתקיימת בתל אביב 
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
בן יהודה 58, תל אביב
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד