072-3300504

כוון מפעיל ותכנת CNC

מכללת אורנס לניהול

תנאי קבלה
- 12 שנות לימוד או 10 שנות לימוד
כמה זמן לומדים
- 8 חודשים, 200 שעות לימוד, פעמיים בשבוע, בין השעות 17:30-20:45
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תעודת גמר מטעם מכללת אורנס לניהול ותעודת: Callus, מטעם האיגוד הישראלי לאיכות
פרטים על כוון מפעיל ותכנת CNC
עולם המתכת הוא תחום מרתק אשר התפתח משמעותית בשנים האחרונות וראיה לכך הוא מחשוב המכונות בתעשייה. לכן, מכללת אורנס לניהול מציעה לתלמידיה קורסים להכשרה מקצועית בתחום המתכת –  קורס מפעיל וכוון CNC
 
בנוסף לחומר העיוני שאותו מלמדים אנשי מקצוע ותיקים בתחום ובעלי ניסיון רב בהוראה, אנו מעניקים לסטודנטים שלנו את הכישורים המעשיים הרלוונטיים המקנים להם כרטיס כניסה לתחום. לראות מקרוב ולהתנסות בכלים ומכונות ממשיים ולהכיר ולשמוע אנשים העובדים בתחום. בשנים האחרונות, עולם תעשיית המתכת והעיבוד שבבי עובר מהפכה של ממש והופך להיי-טק של הלאו-טק. אחד ההיבטים המשמעותיים ביותר הוא הוספת בקרים ממוחשבים המאפשרים להגיע לדיוק ברמה גבוהה מאוד. לכן, על מפעיל בקר ה-CNC לדעת כיצד להוציא את צרכי הלקוח לפועל ובמקביל כיצד לשלוט במכונה כך שתייצר את התוצר האיכותי ביותר לצרכי הלקוח.
 
בנוסף אנו משלבים את תחום התכנות, הכרה עם כלי התכנון והשרטוט. כלים ליצירת מודלים, הפקת שרטוטים, לקיחת מידות בחירת כלי עבודה, בחירת מתודולוגיה עבודה. הכרת טכנולוגיות כרסום וחריטה חדשות בצירים. סימולציה והפקת תכניות לסוגי בקרים שונים. כדי להקנות לסטודנטים ידע ממשי בהפעלת מכונות, חלק מהקורס נעשה במפעלי עיבוד שבבי, שכן מכללת אורנס לניהול פועלת בשיתוף פעולה עם מפעלים מובילים בענף המתכת.
 

עוד מסלולי לימוד – מכללת אורנס לניהול

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד