072-3300504

קורס חשמלאי מוסמך

אתגר מכללה להנדסה וטכנולוגיה

תנאי קבלה
-בוגר 12 שנות לימוד או בוגרי 11 שנות לימוד שעברו מכינה טכנולוגית ל12 שנות לימוד, של האגף להכשרה מקצועית במשרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים
-מבחן מיון במתמטיקה ברמה של 12 שנות לימוד
-ועדת קבלה
כמה זמן לומדים
850 שעות (מתוכם 260 שעות מעשיות)
פרטים על קורס חשמלאי מוסמך
החברה שלנו מבוססת על אין ספור מכשירי חשמל ומערכות חשמליות. אם רשת החשמל תפסיק לתפקד, לא תתוחזק ולא תתוקן, כמעט שום דבר מסביבנו לא יוכל לתפקד. רוצים להפוך את החשמל למקצוע וליהנות ממקצוע נדרש ותפקיד חשוב? הצטרפו לקורס חשמלאי מוסמך של מכללת אתגר. תנו למורים המנוסים להפוך אתכם לאנשי מקצוע מעולים בתוך זמן קצר, במסלולי לימוד גמישים- בוקר או ערב.
 

הדרך להצלחה וזו רק ההתחלה: יש הרבה מאוד בעלי מקצוע, עצמאים ושכירים שעובדים בתחום החשמל וביצעו לימודי חשמלאי מוסמך.

בקצרה, נזכיר חשמלאים בכירים שעוסקים במתח גבוה, בעלי הכשרה כטכנאים או הנדסאים, בעלי הרישיון לתפקד כחשמלאים ראשיים. חלק גדול מאותם בעלי תפקידים החל את דרכו בקורס מעמיק (אך גם מתאים לחסרי ידע קודם) וחשוב מאין כמוהו בחשמל – קורס הכשרת חשמלאי מוסמך.

רוצים גם אתם לעסוק בתפקיד מקצועי מעניין ומבוקש, מכוונים גבוה וכבר משתוקקים להתחיל? לימוד חשמלאי מוסמך זהו הקורס שיהווה עבורכם את ראשית הדרך לקריירה מאתגרת, מספקת ואפילו דינאמית.

הכשרת חשמלאי מוסמך

הקורס להכשרת חשמלאי מוסמך במכללת אתגר מוצע מזה שנים אך הוא תמיד שומר על רמה גבוהה ומעודכנת. הקורס מוכר על ידי משרד העבודה, הרוחחה והשירותים החברתיים.

במכללה, גאים לספר על הבוגרים הרבים שהשתלבו בתעשייה, במיטב החברות והארגונים ובתפקידים מגוונים.

למי חשוב לקבל הכשרת חשמלאי מוסמך? זה חיוני כמובן לכל מי שרוצה לעסוק בחשמל באופן בטוח ומורשה אך גם לכל מי שעוסק באחזקה וזקוק לפיתוח מקצועי. הבוגרים משתלבים בקלות בעסקי הבניה, השיפוצים, הקבלנות או מקימים עסק עצמאי. הם עובדים בחברות המקימות תשתיות שונות, בחברת חשמל, בתעשייה המתפתחת של ייצור חשמל באמצעות שיטות מתקדמות ולא מזהמות (חשמל סולארי, למשל).

קבלת רישיון חשמלאי מוסמך

במכללת אתגר, יכינו אתכם גם לקראת קבלת הרישיון וכדי שתעבדו מקצועי ובטוח. תקבלו את כל הידע הדרוש לכם בכדי להפוך לאנשי מקצוע מהשורה הראשונה, תלמדו על מתקנים לייצור חשמל ועל מעגלים חשמליים, תלמדו על מערכות פיקוד ובקרה וכל הקשור לאלקטרוניקה בהיבטים החיוניים לכם.

חשוב לא פחות – תקבלו ניסיון מעשי, על סמך מעבדות משוכללות והכל – בפיקוח וליווי הדוק של מורים מקצועיים מן השורה הראשונה. בסוף הקורס תקבלו תעודת  חשמלאי מוסמך- בכפוף למעבר הבחינת ויתנו לכםכל הכלים הלימודיים להצליח בגדול.

נושאי לימוד

  1. מתמטיקה
  2. אלקטרוניקה תעשייתית
  3. תורת החשמל
  4. מכונות חשמל
  5. מתקני חשמל
  6. מעבדות חשמל ואלקטרוניקה
  7. מעגלי פיקוד
  8. בית חכם

עוד מסלולי לימוד – אתגר מכללה להנדסה וטכנולוגיה

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד