072-3300504

קורס הרמת ריסים וגבות

אקדמיית LFA - המחלקה ללימודי מקצועות היופי

כמה זמן לומדים
- 3 מפגשים, 4 שעות למפגש, מפגש 1 עיוני ו-2 מעשיים
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תעודת הסמכה מטעם מכללת LFA
פרטים על קורס הרמת ריסים וגבות
דמייני רק לרגע - לאחר טיפול יוקרתי עם תוצאות הנשמרות לטווח ארוך, הלקוחה לא תצטרך לאפר את הריסים בכל יום כי הריסים שלה יראו מושלם במשך שבועות. בכל פעם שיחסרו לה "עוד 5 דקות" כדי להתאפר היא תיזכר בכן בתודה ותחזור אליכן לטיפול נוסף.
 
סלסול ביו של הריסים עם מוצרי חברת Dolly lash. הסלסול מאפשר להרים את הריסים וע"י כך להדגיש את אורכם ולהעניק למבט אופי ממגנט ומלא ביטוי. לאחר טיפול זה מריחת מסקרה קלילה, גם כזו ללא אפקט סלסול, תשווה לריסים את "אפקט הפרפר". מסקרה חצי פרמננט (מסקרה חכמה) Adele Sutton הדומה למסקרה רגילה אבל הייחוד שלה היא בכך שהיא מחזיקה מעמד על הריסים במשך 3 שבועות ולא מתפוררת, נוזלת או משאירה עיגולים שחורים.
 
ולסיום טיפול ציפוי הריסים מאת חברת LVL (בריטניה). טיפול ציפוי הריסים מאפשר לעשות זאת ללא תכשירים מלאכותיים. במהלך הטיפול הראשון ממלאים את הריסים בתכשירים המאפשרים להגיע לנפח גבוה פי 30% מנפח הרגיל של הריסים ופני השטח הבריאים והחלקים של הריסים יעניקו להם ברק זכוכית. לאחר כל טיפול נפח הריסים גדל ב10% נוספים. כתוצאה מכך לאחר 3 טיפולים הריסים עבים ב50%, וצפופים פי 2 ממצבם ההתחלתי. 
 
את טכניקות עיצוב הריסים היוקרתיות והמבוקשות בסלוני היופי ברחבי העולם ניתן ללמוד במכללת LFA בהנחיית יוליה גולוד, מרצה מובילה של המכללה ומומחית בעלת מוניטין לעיצוב מסגרת העין. יוליה, בעלת ניסיון רב עברה הכשרה והשתלמויות בארץ ובחו"ל כדי ללמוד את קדמת הטכנולוגיה תראה לכם איך בהינף מכחול מיומן תוכלו להגיע ל"אפקט הפרפר" על הריסים, תוצאה שתדהים את לקוחותיכם ותשאיר להם "טעם של עוד".
 

עוד מסלולי לימוד – אקדמיית LFA - המחלקה ללימודי מקצועות היופי

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
הכבאי 3, כרמיאל
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד