072-3300504

קורס אדריכלות לוח הציפורן

אקדמיית LFA - המחלקה ללימודי מקצועות היופי

תנאי קבלה
- אנשי מקצוע בתחום טיפוח כף היד ובניית הציפורניים, המעוניינים לרענן ולהעמיק את ידיעותיהם.
כמה זמן לומדים
- 7 מפגשים
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תעודת הסמכה מטעם אקדמיית LFA
פרטים על קורס אדריכלות לוח הציפורן
כל מומחה לטיפוח כף היד נתקל לפעמים במקרים בהם נאלץ "לאלתר" פתרון עבור לקוח בעל לוח ציפורן פגום או חריג בצורתו. בהרבה מקרים איננו מסופקים מתוצאות ה"אלתור", ניסיונות נוספים עולים לנו בזמן ומאמץ , ולעיתים גם באובדן סבלנות הלקוח.
 
מטרת הקורס היא להקנות שיטה מובנית להתמודדות מול אתגרים מקצועיים והשגת תוצאה אחידה ומושלמת בשיטת הRENAIL הבלעדית שפותחה על ידי מומחים בתחום טיפוח כף היד. הקורס מתמקד בהשלמת לוח הציפורן תוך שימוש בעיצוב ה"פרנץ'" האופנתי, השומר על מראה טבעי ואחיד לטווח ארוך.
 
קורס הגדלת לוח הציפורן מבית אקדמיית LFA בהנהלת לודמילה פרידמן מתמקד בפתרון בעיות הציפורניים הטבעיות, כגון צבע בלתי אחיד ומבנה בעייתי של לוח הציפורן. קורס הגדלת לוח הציפורן יספק פתרונות לאתגרים מקצועיים - ציפורניים שנפגעו כתוצאה ממצב בריאותי או נזק חיצוני (כסיסה). בשילוב תיאוריה עם התרגול המעשי, תלמדו כיצד לפתור בעיות של צבע ומבנה לוח הציפורן עד להשגת תוצאה סופית רצויה. ייחודה של אקדמיית LFA הוא בכך שהתלמידות רוכשות ניסיון ממשי בעבודה עם מודליסטיות. מדובר לא רק בהתנסות מקצועית אלא בהזדמנות ליצור קשרים מקצועיים ולהרחיב את מועדון הלקוחות.
 
תוך שימוש בשיטת RENAIL, שפותחה ביו כתלי אקדמיית LFA ,תלמדי להתאים את שיטת העבודה לכל המאפיינים הייחודיים של ציפורני הלקוחה, על מנת להשיג תוצאה אחידה ללא דופי לכל אצבע . נרכוש דע נרחב על הבעיות בהן נתקלים במהלך העבודה , סיבות לבעיות אלה ודרכי הטיפול בהן. בעזרת סוגים שונים של פרנץ' , נלמד ליצור אשליה של לוח ציפורן גדול יותר או קטן יותר, רחב או צר יותר - הכל על סמך העדפות הלקוחה והחוש האסתטי.
 
* קורס צורות - הגדלת לוח הציפורן עם אבקה מתקנת בשימוש תבניות טכניקה וצורות הכי חדשניות שקיימות היום בשוק למראה טבעי ביותר. בנוסף לומדים צורות חדשות כמו שקד, שפיץ ומרובע. בטכניקה הזאת אפשר לעשות כל מיני אקווריומים ופרנצ'ים מכל הסוגים הקיימים היום.
 
מידע נוסף
* המרצה בקורס היא ליליאנה לשטור, אמנית בניית ציפורניים וטיפוח כף היד, שעברה השתלמויות מקצועיות בגרמניה ושימשה מדריכה בכירה בבתי ספר מקצועיים המובילים ברוסיה ואוקראינה. 

עוד מסלולי לימוד – אקדמיית LFA - המחלקה ללימודי מקצועות היופי

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
הכבאי 3, כרמיאל
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד