072-3300504

קורס קישוטי ציפורניים

אקדמיית LFA - המחלקה ללימודי מקצועות היופי

כמה זמן לומדים
- 11 מפגשים
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תעודת הסמכה מטעם אקדמיית LFA
פרטים על קורס קישוטי ציפורניים
מטרת הקורס היא לקרוא את הציור. הקורס מלמד איך להבין ולקרוא את הציור, כל ציור מורכב מכמה טכניקות שונות וככל שנלמד יותר ככה נבין ונדע כל העולה על דמיוננו. כל אחד ואחת יכולים ללמוד את הקורסים הללו אין צורך בכישרון מיוחד כיוון שהכל בנוי על טכניקות ברורות. לקישוטי הציפורניים אפקט יוקרתי ומרשים ביותר. בקורס קישוטי ציפורניים תקבלי את הכלים והידע שיאפשרו לך להיות מיוחדת, להיבדל משאר בונות הציפורניים, לעלות ברמה, להגדיל את מעגל הלקוחות ובהתאם את הרווחיות. כל ציור שקיים בנוי בטכניקה מסוימת. בקורס תלמדי כיצד "לפרק" את הציור לכמה טכניקות פשוטות וברורות, כך שיהיה לך קל ליישם אותן. תלמדי כיצד לצייר את כל מה שעולה על דעתך, גם אם אין לך כישרון או ידע בתחום הציור.
 
- קורס אומנות בציפורן: בקורס אומנות בציפורן תלמדי סוגים שונים של פרנץ' ואפקט אייר בראש תלמדי כיצד לעצב רקע בשילוב של מספר צבעים ומעליו תלמדי לצייר פרחים, פסים דקורטיביים, רקע מנומר, כל זאת ועוד בשימוש עם מכחול באורך בינוני.
 
- תחרות: בקורס תלמדי את הטכניקה המרשימה של ציורי התחרות על הציפורניים. תלמדי כיצד לצייר מעל ל- 20 סוגי תחרות, המתאימים לכלות, לאירועים וגם ליום יום
 
- מאסטר אומנות בציפורן: בקורס מאסטר אומנות הציפורן תלמדי לצייר את הציורים המורכבים והקשים ביותר, בטכניקה החדשה ביותר הקיימת כיום בתחום בניית הציפורניים. תלמדי כיצד לצייר קאלות, ליליות, ורדים, כלניות, פרפרים, עלים וכל העולה על דעתך במראה הכי יוקרתי וחדשני ובשילוב של רקע צבעוני.
 
- קורס ואן סטרוק: קורס מלמד את טכניקת ואן סטרוק שילוב של שני צבעים לציור ורדים, שושנים, ורד פתוח, ורד סגור, פרפרים, לילך, עלים מוקלים וישרים. הטכניקה מלמדת לעשות את העבודה יותר מהירה יותר מדויקת ובלי טעויות.
 

עוד מסלולי לימוד – אקדמיית LFA - המחלקה ללימודי מקצועות היופי

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
הכבאי 3, כרמיאל
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד