יורם לימודים
האיזור האישי שלי
כאן נרכז עבורך באופן אוטומטי את כל תחומי הלימוד שהתעניינת בהם בעת ביקורך באתר
הבחירות שלי
להכוונה מקצועית חינם השאר פרטים ונציגנו יחזרו אליך

הכשרת מנהלי מדיה חברתית

מכללת השרון

תנאי קבלה
- ידע והכרה בסיסיים בשימוש ותפעול רשתות חברתיות כגון: facebook\linkedin\twitter
כמה זמן לומדים
- 24 מפגשים
- 120 שעות אקדמיות
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תעודת הסמכה מטעם המכללה
פרטים על הכשרת מנהלי מדיה חברתית
הרשתות החברתיות ובראשן Facebook שינו את פני העולם בעשור האחרון והפכו להיות חלק בלתי נפרד משפת השיווק החדשה .
המדיה החברתית מובילה את עולם השיווק והתקשורת אל גבולות חדשים ומאפשרת לנו להגיע ולגעת בדרך ממוקדת בקהלי יעד ,להעביר מסרים בצורה ישירה ולשמש כפלטפורמת שירות לקוחות.
תפקידו של מנהל מדיה חברתית הוא שיווק ופרסום דיגיטלי באינטרנט, עליו לדעת להקים פלטפורמות חברתיות )כגון פייסבוק ,אינסטגרם, יוטיוב וכד'( ולנהלן באופן שוטף תוך שימת דגש על ייזום והכנסת תכנים שיתרמו ליצירתו של שיח חיובי ואוהד כלפי המותג ברשתות אלה.
תכנית הלימודים במכללת השרון מעניקה למשתתפים ידע מקצועי ומעמיק ומכשירה את בוגרי הקורס לעסוק בתחום ולהוביל את החברות והארגונים שאותם הם מלווים אל עבר עולם התקשורת החדשה.
קורס מנהל מדיה חברתית הינו מסלול לימודים מרתק ומעניין הכולל הכרות מעמיקה עם זירות הרשתות החברתיות הקיימות, מעניק הבנה והכשרה מעשית בשימוש בפלטפורמות המדיה החברתית, מרמת התוכן ועד הפרסום.
תכנית הלימודים למדיה חברתית במכללת השרון היא העדכנית והמקיפה ביותר הקיימת היום בישראל. המרצים בקורס מובילים את התחום בארץ עיונית ומעשית. בתכנית הלימודים שהכנו עבורכם מצויים החידושים האחרונים בתחום ואשר יכינו אתכם בצורה המיטבית ביותר לעבודה המעשית בתחום ובהמשך דרככם המקצועית .


מכללת השרון היא מכללה רב תחומית ומן המוסדות הוותיקים בישראל להכשרה והסמכה מקצועית ללימודי מחשב, שיווק, ניהול ,פיננסיים ושפות .
 
המכללה הוקמה בשנת 1990 ובמהלך שנות פעילותנו הכשרנו כ-20,000 סטודנטים במגוון רחב של תחומי לימוד.
 
אנו דוגלים בלימוד בקבוצות קטנות ובהענקת יחס אישי לסטודנטים במכללה, המרצים במכללה זמינים בכל עת לשאלות והבהרות .
 
אנו מאמינים בפרקטיקה ובכל תחום שתלמדו - תרגול מעשי ילווה אתכם לכל אורך הלימודים.

תכניות הלימוד במכללת השרון הן עדכניות, מקיפות ומכילות תכנים שעברו סינון רב ומספקים את התוכן הרלוונטי והמקצועי ביותר הקיים כיום. אנו מאמינים שבעזרת מרצים מנוסים ומקצועיים, תרגול מעשי במהלך השיעור וסביבה תומכת ותורמת, הבוגרים שלנו יגיעו להישגים משמעותיים .

סגל המרצים בתכניות השונות כולל מגוון מומחים מן האקדמיה בישראל, אך פרט לעבודתם באקדמיה, כולם בעלי ניסיון מעשי בתחום בו הם מלמדים. עובדה זו מעניקה לסטודנטים שלנו ידע תיאורטי לצד פרקטיקה עשירה.
אנו דוגלים בלימוד בקבוצות קטנות והענקת יחס אישי לסטודנטים כאשר המרצים זמינים בכל עת לשאלות והבהרות.

מטרות הקורס:

להכשיר מנהל מדיה חברתית היודע כיצד לנהל קהילה עסקית-חברתית, לבנות וליישם תכניות אסטרטגיה שיווקית, ליצור מוניטין ולפתור משברים, להקים פרסום ממומן ו/או פרסום ויראלי שנועד להגדיל את חשיפתו ותפוצתו של המותג על כל המשתמע מכך, להקים פרופילים חברתיים בכל הרשתות ולנהל אותם, ליצור אסטרטגיה דיגיטלית מוצלחת ,לכתוב תוכן אפקטיבי, לזהות ולהפעיל את ערוצי המדיה השונים.

אפשרויות תעסוקה לאחר הלימודים:
 
מנהל המדיה החברתית עשוי לעבוד במחלקות שיווק בארגונים וחברות מסחריות בינוניות-גדולות, במחלקות דוברות והסברה בגופים ציבוריים וממשלתיים, במשרדי פרסום, סוכנויות פרסום, משרדי יחסי ציבור וכן לעבוד בצורה עצמאית כפרילנסר המעניק שירותים לגורמים שונים ומגוונים.












































מידע נוסף

* הקורס מוכר לפקדון חיילים

 * הקורס מוכר לנרשמים דרך שוברים של משרד העבודה והרווחה

עוד מסלולי לימוד – מכללת השרון

שירות אישי
חינם
השאר פרטים ונחזור אליך עם כל המידע
או התקשר אלינו
072-3300354
כתובת
זאב גלר 4, כפר סבא
X
שירות אישי חינם
מחפש את מוסד הלימודים שהכי מתאים לך? השאר פרטים