072-3300504

הנדסאי עיצוב מדיה ותקשורת חזותית

אורט - רשת מכללות הנדסאים

תנאי קבלה
- בגרות עם ציון חיובי ב: מתמטיקה - 3 יחידות, אנגלית - 3 יחידות, הבעה עברית - 2 יחידות / בוגרי מכינה של מה"ט בהצלחה
כמה זמן לומדים
- לימודי יום - שנתיים / מסלול משולב (לימודי ערב + יום שישי) - 3 שנים
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תעודה מוכרת על-ידי מה"ט (המכון להכשרה טכנולוגית), ממשרד הכלכלה
פרטים על הנדסאי עיצוב מדיה ותקשורת חזותית
לימודי עיצוב מדיה לתעודת הנדסאי מעניקים לסטודנטים את הידע והכלים להתפתח כאנשי מקצוע בתחומי העיצוב הגרפי ומקנים לבוגרים ניסיון מעשי המתבטא בעבודת סטודיו מעמיקה. הבוגרים עוסקים בתחומים מגוונים הנוגעים לעיצוב הגרפי ולתקשורת חזותית כגון עבודה במשרדי פרסום, עיצוב אתרי אינטרנט והכנת חומרים לדפוס.
 
בעולם בו הטכנולוגיה מתפרסת על כמעט כל תחום בחיים שלנו, שוק העבודה צמא לאנשים היכולים להפעיל תוכנות מחשב מתקדמות וטכנולוגיות מפותחות. תואר הנדסאי עיצוב מדיה מעניק ידע תיאורטי ומעשי המאפשר לסטודנטים לעסוק בתחומי העיצוב הגרפי, הכנה לדפוס, אינטרנט ועוד.
 
התואר משלב בין תחומי עיסוק אומנותיים כמו גרפיקה, צילום עריכה ובימוי של וידאו וכן אומנות, וכן נלמדות תוכנות חיוניות לתחום הגרפיקה כמו פוטושופ, אילוסטרייטור, ועוד. התואר גם משלב תחומים משוק הפרסום והשיווק, המאפשרים לסטודנט להשתלב בתחום בפרסום והאינטרנט: שיווק ויחסי ציבור, בניית אתרי אינטרנט, ועוד.
 
התואר מתפרס על נושאים רבים אך חיוניים כמו שיווק, פרסום ועיצוב גרפי, סטודנטים באורט מסיימים את התואר עם כלים מעשיים להשתלבות במגוון תעשיות. ניתן לעבוד בשוק הפרסום, בחברות אינטרנט ומולטימדיה וכך לנצל את הידע על תוכנות גרפיות ושפת בניית אתרים, וכמו כן גם בבתי דפוס בעזרת הידע בהפעלת המכונות המורכבות בתעשייה. כמו כן, ניתן לעבוד בתחום העיצוב הגרפי - שוק בו אף פעם לא חסרה עבודה בו, ואף ניתן להיות פרילנסר ולעבוד באופן עצמאי.
מידע נוסף
* הלימודים מתקיימים במכללות אורט: בנתניה, תל אביב, רחובות וירושלים.
* לחיילים משוחררים עד 5 שנים מיום השחרור (העונים להגדרת החוק), תינתן הנחה של 90% משכר הלימוד הבסיסי בשנה/שנתיים הראשונה ללימודים, מימון ההנחה ע"י הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים שבמשרד הביטחון (בנוסף לזכאות לפיקדון חיילים משוחררים).

עוד מסלולי לימוד – אורט - רשת מכללות הנדסאים

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד