072-3300504

תואר ראשון בפסיכולוגיה ומנהל עסקים (דו-חוגי)

המרכז האקדמי רופין 2

תנאי קבלה
◄ בעלי זכאות לתעודת בגרות עם ממוצע משוקלל של 100 לפחות ללא פסיכומטרי.
◄ בעלי זכאות לתעודת בגרות מלאה ולציון 540 לפחות בפיסוכמטרי.
◄ בעלי זכאות לתעודת בגרות מלאה המעוניינים/ות להיבחן במבחן פסיכומטרי.
כמה זמן לומדים
3 שנים אקדמיות, 3 ימי לימוד בשבוע. למעט שנה א’ סמסטר ב’ בו הלימודים יהיו 4 ימים בשבוע.
* בנוסף ייתכנו כמה ימי לימוד מרוכזים, שעליהם יקבלו הסטודנטים הודעה מראש.
פרטים על תואר ראשון בפסיכולוגיה ומנהל עסקים (דו-חוגי)

פסיכולו​גיה

התוכנית נלמדת במסגרת המחלקה למדעי ההתנהגות. הלימודים עוסקים בהבנת ההתנהגות האנושית מזוויות שונות. הקורסים מציעים לסטודנט היכרות מעמיקה עם היבטים פסיכולוגיים מגוונים של ההתנהגות האנושית במצבים מגוונים. לימודים אלו גם מספקים בסיס רחב לעבודה בתחומי הטיפול, החינוך, והעבודה עם אוכלוסיות מיוחדות, גם בתחומים יישומיים של הפסיכולוגיה כמו שיווק, חוויית משתמש, ספורט וכד’.


לימודים אלו הם בסיס טוב ללימודי המשך לתארים מתקדמים בפסיכולוגיה (ובתחומים אחרים) הן לתארים שניים בתחומי הפסיכולוגיה הקלינית (קלינית, רפואית, נוירו-שיקומית, חינוכית וכד’) והן בתחומים יישומיים אחרים כגון פסיכולוגיה ארגונית, פסיכולוגיה פלילית, פסיכולוגיה של הספורט וכד’). הלימודים לתואר בפסיכולוגיה כוללים את כל קורסי החובה בפסיכולוגיה הנדרשים לשם הרשמה לתואר מוסמך (MA) בפסיכולוגיה באוניברסיטאות כמו במרכז האקדמי רופין.

מנה​​ל עסקים

מנהל עסקים משלב פרקטיקה ואקדמיה, יישומיות ותאוריה. שיטות הניהול מבוססי תאוריה והיישום שלהם בפועל ממקסם רווחים ומסייע לעסקים להתמודד בתחרות בשוק החופשי. עם תהליכי הגלובליזציה הדיגיטלית מחד וההתמודדות עם משבר הבריאות והאקלים מצד שני, העולם המשתנה ותעשיות שמשנות את פניהן. לצד דינמיות זו הגורם הקבוע הינו: כל שוק ישאף למקסם רווחים ולאופטימיזציה – גם בתעשייה המסורתית, בהיי-טק ובביו-טק, בעסקים קטנים ובחברות גדולות. המקצוע היחיד אשר מאפשר השתלבות בכל אחד מאלה הוא מנהל עסקים, מקצוע שמאפייניו פרקטיים ודינמיים.

הלימודים מכשירים את הסטודנטים להוביל עסקים להצלחה באמצעות ניהול נכון של תחומי העסק – שיווק, מימון, הנעת עובדים, ניהול משאבי אנוש, פיתוח וניהול מערכות מידע, יזמות עסקית, חדשנות ועוד.​ התוכנית מורכבת מקורסי חובה וקורסי בחירה. קורסי החובה כוללים את תכני הליבה הנדרשים לניהול ארגונים ועסקים – מימון וחשבונאות, שיווק, ניהול משאבי-אנוש ואסטרטגיה. קורסי הבחירה מציעים השלמת ידע במגוון תחומים הנושקים לעולם הניהול. ​

עוד מסלולי לימוד – המרכז האקדמי רופין 2

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
40250 0, עמק חפר
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד