072-3300504

תואר ראשון בסיעוד

המרכז האקדמי רופין 2

תנאי קבלה
חובה ממוצע בגרות פשוט ללא בונוסים של 75 לפחות וגם חובת פסיכומטרי של 520 לפחות או מתכוונים להיבחן (לסיעוד- פסיכומטרי יולי ע"ס מקום פנוי ופסיכומטרי ספטמבר לא תקף)
כמה זמן לומדים
- 4 שנים
מתכונת הלימודים
לימודי בוקר
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תואר בוגר (B.S.N) במדעי הסיעוד מטעם המרכז האקדמי רופין (הענקת התואר מותנית באישור המועצה להשכלה גבוהה)
- תעודת רישום כאח/ות מוסמך/ת ממשרד הבריאות - R.N - Registered Nurse (על הסטודנטים מוטלת החובה לבדוק את דרישות משרד הבריאות, כתנאי להגשת מועמדות למבחן הרישום הממשלתי לתואר אח/ות מוסמך/ת ולרישום ב"פנקס האחיות - מורשים לעסוק בסיעוד")
פרטים על תואר ראשון בסיעוד
המחלקה מעניקה לבוגריה תואר ראשון בסיעוד (BSN) ומכינה אותם לבחינת הסיעוד הממשלתית ולקבלת התואר המקצועי אח/ות מוסמך/ת (RN) מטעם מנהל הסיעוד במשרד הבריאות. מלבד ההכשרה המקצועית הרחבה והאיכותית, מטרת הלימודים היא להעמיד דור חדש של אנשי מקצוע שיהיו בעלי גישה ערכית, מודעות סביבתית ומעורבות חברתית וייראו בסיעוד אתגר, ייעוד ומקצוע שהוא גם דרך חיים. בספטמבר 2015 ניגשו הסטודנטים של מחזור א’ לבחינת הרישוי הממשלתית לקבלת הרישיון לעסוק בסיעוד. אנו גאים לציין כי הישגיהם בבחינה היו מרשימים ביותר ומברכים את הסטודנטים על הצלחתם. רוב הסטודנטים כבר מועסקים במערכת הבריאות כאחים ואחיות קדמאיים מוסמכים. חלק מהבוגרים אף החלו את לימודיהם לתואר שני ואחרים המשיכו להכשרות מתקדמות בסיעוד.
 
אפשרויות תעסוקה: עם תום לימודיהם עומדות בפני בוגרי התכנית הזדמנויות תעסוקה רבות במגוון מוסדות, ובכלל זה בתי חולים, מרפאות בקהילה, מרכזי בריאות פרטיים וכן חינוך, מחקר וניהול.  בתחום ההתפתחות המקצועית יכולים בוגרי התכנית לפנות להתמחויות-על בסיעוד, כמו מיילדות, טיפול נמרץ משולב, אונקולוגיה, בריאות הציבור, רפואה דחופה, חדר ניתוח ועוד. סטודנטים שיבחרו בכך יוכלו להמשיך ולהתפתח בתחום האקדמי וללמוד לתארים מתקדמים בסיעוד (תואר מוסמך ודוקטור) ובתחומים אחרים (כגון: גרונטולוגיה, מנהל מערכות בריאות ותחום המשפט).
מידע נוסף
* הענקת התואר מותנית באישור המועצה להשכלה גבוהה.

עוד מסלולי לימוד – המרכז האקדמי רופין 2

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
40250 0, עמק חפר
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד