072-3300504

תואר BSW - בעבודה סוציאלית

המרכז האקדמי רופין 2

תנאי קבלה
פסיכומטרי של 530 לפחות או מתכוונים להיבחן
* בעלי ממוצע בגרות משוקלל של 100 ומעבר ראיון אישי ללא פסיכומטרי
* אין ברופין מסלול הסבה לעבודה סוציאלית
כמה זמן לומדים
- 3 שנים, 4 ימים בשבוע
מתכונת הלימודים
לימודי בוקר
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תואר BSW בעבודה סוציאלית
פרטים על תואר BSW - בעבודה סוציאלית
תכנית הלימודים לתואר בוגר בעבודה סוציאלית היא התכנית הראשונה בעבודה סוציאלית במכללות האזוריות שפותחה באופן עצמאי ולא על בסיס תכניות שהתקיימו קודם לכן בחסות אקדמית של אחת האוניברסיטאות בארץ. עצמאות זו סייעה למרכז האקדמי רופין לעצב תכנית לימודים חדשנית המותאמת לאופי המוסד ולצרכים הייחודיים של המרחב הגיאוגרפי והחברתי של עמק חפר - השרון וסביבותיו.
 
התכנית מקנה לבוגריה תואר בוגר בעבודה סוציאלית ורישוי ממשלתי(כשירות) לעסוק במקצוע על מגוון תפקידיו ולטפל בפרטים, במשפחות, בקבוצות ובקהילות. בוגרי התכנית יוכלו להירשם בספר העובדים הסוציאליים ולשמש עובדים סוציאליים כמוגדר בחוק העובדים הסוציאליים, התשנ”ו 1996. בבוא העת יוכלו בוגרי התכנית להמשיך בלימודים לתואר שני בעבודה סוציאלית.
 
מסלולי לימוד בתכנית: התכנית הלימודים מציעה שני מסלולי לימוד, מסלול גנרי כללי ומסלול קהילתי - ארגוני, שני המסלולים כוללים הכשרה מקצועית מודרכת בשירותים החברתיים החל משנת הלימודים הראשונה. 
 
בקורסים יועברו סוגי ידע שונים: תיאורטי, אמפירי ויישומי. קורסי התכנית וההכשרה המעשית, מניעים תהליכי למידה שמבוססים על התבוננות ביקורתית, למידה רפלקטיבית ואינטגרציה של הידע התיאורטי והידע היישומי של הפרקטיקה. חלק מהקורסים יינתנו במשותף לשני המסלולים וחלק מהקורסים ייחודיים לכל מסלול.
 
המסלול הגנרי: הגישה הגנרית מקנה לסטודנטים ראייה מערכתית וכוללנית המאפשרת להם לאבחן, לבחור ולבצע את ההתערבות המתאימה ביותר לבעיה מתוך מכלול האפשרויות הקיימות. הסטודנטים ילמדו לאזן שיקולי התאמה וכדאיות כדי להשיג את התוצאות שנקבעו לטיפול ויעבדו עם פרטים, משפחות וקבוצות. 
 
המסלול הקהילתי-ארגוני: מתמקד בקהילות ובארגונים וכולל מגוון פעילויות מקצועיות כמו תכנון כניסה לקהילה ולארגון, איתור צרכים, חקר קהילות וארגונים, זיהוי בעיות חברתיות ושיטות של תכנון אסטרטגי לשינוי חברתי. הסטודנטים ילמדו את תפקידי העובד הקהילתי בתחומים של תיווך ומיצוי זכויות, ארגון וניהול ויתנסו בפיתוח מיזמים ובהתערבות בקהילות קטנות ובארגוני שירותים חברתיים.
 
מידע נוסף
* שכר הלימוד בתכנית הינו אוניברסיטאי.
 
 
 

עוד מסלולי לימוד – המרכז האקדמי רופין 2

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
40250 0, עמק חפר
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד