תנאי קבלה
- אין צורך בידע טכני מוקדם
כמה זמן לומדים
- יום שלם, 09:30 ועד 17:00
פרטים על סמינר קידום אתרים למנהלים
הסמינר מיועד למנהלי ובעלי אתרים המעוניינים לקדם את אתריהם.
בין הנושאים:
- סקירה: מנועי חיפוש בארץ ובעולם נפחי חיפוש, השוואה בין קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן, הפרמטרים המשפיעים ביותר על קידום האתר
- גוגל: כיצד רואה גוגל את האתר? אינדוקס דפי האתר בגוגל, המטמון של גוגל, פקודות חשובות בגוגל, עובדות על עכבישים (בינתיים...), האלגוריתמים של גוגל
- מילות מפתח: מה הן מילות מפתח? מי קובע מהן מילות המפתח באתר? חשיבות מיקוד האתר במילות המפתח, הצורך בביצוע מחקר מילות מפתח, כללים לבחירת מילות מפתח, כלים לאיתור ובחירת מילות מפתח.
- תכנים באתר: הדרישות מהתכנים באתר, צפיפות, פיזור ומיקוד, כמה ביטויים באמת אפשר לקדם באתר? כותרת ותיאור הדף, כותרות ראשיות וכותרות משנה, כיצד בונה גוגל את תיאור הדף בתוצאות החיפוש? תקלות קטנות שיגרמו לכם צרות גדולות, שימוש מושכל בתמונות.
- קישורים: הרעיון מאחורי מנוע החיפוש גוגל, הפצצת גוגל, קישור פנימי, קישור חיצוני, קישור שבור, מדד ה- Page Rank של גוגל, איכות הקישור, יחסי קישורים, משקל הקישורים באתר, החלפת קישורים, הקמת פרופיל קישורים איכותי, מפת האתר.
- קידום אתרים: Google Webmaster Tools, ארגז החול של גוגל, קווים מנחים לקידום האתר, מדדי הצלחה כאבני דרך, מי יקדם את האתר שלך? איך תגן על עצמך משרלטנים? אופטימיזציית מבנה ותוכן, כמה עולה לקדם אתר? דברים שיש להיזהר מהם.
- שאלות ותשובות.
מידע נוסף
* לכל משתתף ניתנת חוברת ובה השקפים המוצגים בסמינר.
* הסמינר כוללת ארוחת בוקר וצהריים במלון ושתייה חמה וקרה באופן שוטף.