כמה זמן לומדים
160 שעות אקדמיות
קורס זה מתקיים במתכונת היברידית של לימודי ערב
הנמשכים כ-4 חודשים ומתקיימים פעמיים בשבוע.
קורס זה מתקיים במתכונת היברידית של לימודי ערב
הנמשכים כ-4 חודשים ומתקיימים פעמיים בשבוע.
תאור התעודה
תעודת גמר Help Desk של HackerU מקבוצת ThriveDx העולמית.
פרטים על Help Desk
המחשב לא נדלק? החיבור מרחוק לא עובד? הגיע במייל לינק חשוד? לא צריך לדאוג, צוות התמיכה הטכנית כאן בדיוק בשביל זה.
אנשי ה-Help Desk הם העזרה הראשונה של כל מי שזקוק לתמיכה טכנית בארגון או בחברה. תפקידם לעזור בנושאים טכניים, לפתור תקלות במהירות ולהבטיח שעבודתם של אנשי הארגון תהיה חלקה ככל האפשר. לא פלא שאין חברה או ארגון שיכולים להתנהל בלי צוות Help Desk מיומן ואיכותי.
אנשי ה-Hekp Desk צריכים להיות בעלי ידע טכני רחב, החל מנושאים בסיסיים כמו חיבורי רשת ועד פתרון בעיות מורכבות יותר הקשורות לתוכנות ואבטחת מידע. בנוסף, עליהם להיות סבלניים ומיומנים בתקשורת בין-אישית, שכן הם מתמודדים עם משתמשים שנמצאים לעתים קרובות בלחץ.
תפקיד ה-Hekp Desk דורש יכולת להתמודד עם לחצים, לנהל מספר משימות במקביל ולספק פתרונות בזמן אמת. אנשי Help Desk מגשרים בין המחלקות הטכניות בארגון לבין המשתמשים. העבודה יכולה להיות מאתגרת במיוחד כאשר נתקלים בבעיות שאין להן פתרון מיידי, אך היא גם מספקת מאוד כאשר מצליחים להחזיר מערכות לפעולה ולסייע למשתמשים להמשיך לעבוד ללא הפרעות.
לימודי Help Desk הם צעד בטוח בדרך לקריירה מצוינת עבור מי שמחפשים לצבור ידע טכני וניסיון במערכות IT. לא רק שמדובר באחד התפקידים עם הביקוש היציב ביותר שיש, אלא שזאת רק ההתחלה. התפקיד מקנה ידע וניסיון שמשמשים בסיס להתקדמות לתפקידים מתקדמים יותר כמו סיסטם (ניהול רשתות), אבטחת סייבר או פיתוח תוכנה.
נושאי לימוד-
מבוא לתפקיד תומך טכני
חומרה וביוס
מבוא לתקשורת נתונים
מבוא למערכות הפעלה
וירטואליזציה
מערכת ההפעלה Windows 10
מערכת ההפעלה Linux Ubuntu
Active Directory ב-Windows Server 2019
Office365
אבטחת מידע
תקלות ופתרון בעיות
חומרה וביוס
מבוא לתקשורת נתונים
מבוא למערכות הפעלה
וירטואליזציה
מערכת ההפעלה Windows 10
מערכת ההפעלה Linux Ubuntu
Active Directory ב-Windows Server 2019
Office365
אבטחת מידע
תקלות ופתרון בעיות