זהות מקצועית לצד רב מקצועיות במערכת החינוך, טיפול בגישה ממוקדת משפחה, טיפול קבוצתי, גישות טיפוליות במגוון מצבים התנהגותיים, הנגשה, מישחוק, מטפלים כשומרי סף לאובדנות.
תנאי קבלה
- סיום שנת עבודה אחת במערכת החינוך כמטפל במקצועות הבריאות- פיזיותרפיה, קלינאות תקשורת וריפוי בעיסוק או כמטפל באמצעות אמנויות – אומנות חזותית, ביבליותרפיה, דרמה, מוסיקה, מחול ותנועה ופסיכודרמה.
כמה זמן לומדים
- הקורס כולל 90 שעות לימוד שילמדו בימי רביעי בין השעות 14:15 – 18:30
מחצית מהשעות ילמדו באופן פרונטלי ומחצית מהשעות באופן מקוון (זום).
מחצית מהשעות ילמדו באופן פרונטלי ומחצית מהשעות באופן מקוון (זום).
פרטים על מטפלים במרחב החינוכי
מטפלים חדשים במערכת החינוך ממקצועות הבריאות וטיפול באמצעות אומנויות, נדרשים לקורס ליווי וחניכה הכולל שני שלבים. שלב א' הינו קורס של פיתוח מקצועי הנלמד במהלך שנת עבודתם הראשונה במערכת החינוך. שלב ב' הינו קורס הכשרה ייחודי הנלמד במוסדות אקדמיים וסמינרים להוראה במהלך שנת עבודתם השנייה של המטפלים במערכת החינוך, הכולל 90 שעות לימוד. הקורס מהווה הכשרה נוספת, שאינה בתחום הטיפול של כל מקצוע, אלא נועד להרחיב ידע, להציג תפיסות טיפוליות וחינוכיות, להקנות כלים ייחודיים לעבודה במערכת החינוך ולפתח זהות מקצועית כמטפלים במרחב החינוכי.
נושאי לימוד-
מידע נוסף
ראש התוכנית: טלי עמיעד מילשטיין
סגל ההוראה: גל אברמובסקי, רונית ברימן, שלומית גורביץ, רעות דרוקמן, חגית חפץ, עידית טבת, מלכה בשמת, שרית קוזניר, מור קנדי
סגל ההוראה: גל אברמובסקי, רונית ברימן, שלומית גורביץ, רעות דרוקמן, חגית חפץ, עידית טבת, מלכה בשמת, שרית קוזניר, מור קנדי