072-3300504

לימודי תואר שני (MA) בייעוץ חינוכי

המכללה האקדמית רמת גן

תנאי קבלה
- תואר ראשון בממוצע 80 מתחום רלוונטי (ייעוץ חינוכי, חינוך, מדעי ההתנהגות, סוציולוגיה, פסיכולוגיה, חינוך מיוחד, עבודה סוציאלית, קרימינולוגיה, קלינאות תקשורת, ריפוי בעיסוק, סיעוד, מורים ואנשי חינוך או בעלי תואר ראשון בכל תחום אחר שבידם תעודת הוראה.)

- ועדת קבלה - למועמדים בעלי ממוצע הנמוך מ-80.
כמה זמן לומדים
- שנתיים, יום לימודים בשבוע (למעט סמסטר קיץ)
מה מקבלים בסיום הלימודים
- MA בייעוץ חינוכי
פרטים על לימודי תואר שני (MA) בייעוץ חינוכי
מדינת ישראל עומדת בפני אתגרים אדירים בתחום החינוך ומערך הייעוץ החינוכי, הכולל אלפי יועצים חינוכיים, הוא אחד הגורמים החשובים והמשפיעים על דרכה של מערכת החינוך. אם גם אתם מעוניינים למלא תפקיד מפתח בתחום החינוך ולהיות גורם משפיע ומעצב - אתם מוזמנים להצטרף לתכנית לתואר שני בייעוץ חינוכי במכללה האקדמית רמת גן. תוכנית הלימודים משלבת השכלה אקדמית ברמה גבוהה עם חיבור לאתגרים היומיומיים של מערכת החינוך. התכנית מתאימה הן למורים והן לבוגרי תואר ראשון בפסיכולוגיה, מדעי ההתנהגות וכו'. התכנית מיועדת למורים המעוניינים להעשיר את השכלתם ולהתקדם למקצוע מרתק ומשפיע במערכת החינוך ולבוגרי תואר ראשון טיפולי כגון פסיכולוגיה או עבודה סוציאלית, המחפשים המשך טבעי להשכלתם האקדמית והכשרה יסודית ורלוונטית למקצוע נדרש. מטרת תוכנית הלימודים: להכשיר יועצים חינוכיים שייצגו את פן הרווחה האישית והמערכתית בבית הספר ובמסגרות חינוכיות אחרות. הסטודנטים בתכנית לומדים גישות תיאורטיות, כלים ומיומנויות יעוציות ומפתחים יכולות להבין ולהעריך תוצרי מחקר מדעי. הבסיס הרעיוני עליו מושתתת התכנית הוא שילוב של ידע קלאסי ושל ידע עדכני. ידע קלאסי מבטיח המשכיות ויציבות ומחבר את הלומד לבסיס ולשפה המשותפים לאנשי המקצוע.ידע עדכני מאפשר פתיחות וחשיפה לשינויים וחידושים. שילוב זה נותן כלים לבחירה מבוקרת ואתית באימוץ דרכי פעולה. כדי להכשיר יועצים חינוכיים באופן המיטבי, נבנתה מסגרת הלימודים כמעבדה חיה, תוך קיום תהליך לימודי הדומה לתהליך שעל היועץ החינוכי להוביל בבית הספר. בדרך זו מתנסה הסטודנט בתהליכים מעודדי גילוי עצמי וצמיחה אישית, אשר ילוו אותו לאורך כל חייו המקצועיים. אנו רואים במפגש של הסטודנט עם חבריו ללימודים מפגש מעצב גם במובנים החברתיים והרגשיים. במהלך הלימודים נוצרת דינאמיקה המעודדת פתיחות, מעורבות, הכרת השונה וחיבור אישי לנלמד.
 
התמחות בהנחיית קבוצות
המכללה האקדמית רמת גן מציעה התמחות ייחודית ויישומית בנושא הנחיית קבוצות.
כמנחי קבוצות תוכלו לעודד שיתופי פעולה פרודוקטיביים, ליצור דינמיקה קבוצתית יעילה ולתרום להעצמת העבודה הייעוצית במסגרת הבית ספרית.
ההתמחות כוללת: העמקה, עדכון והעשרה של הידע התיאורטי והמתודולוגי בתחום הנחיית הקבוצות.
היכרות עם פעילויות חינוכיות בהן נדרשות מיומנויות של הנחיית קבוצות. הקניית כישורי עבודת צוות, טכניקות להובלת שינוי במסגרת התהליך הקבוצתי, ומיומנויות למנהיגות במערכות חינוכיות. תן כלים להנחיית קבוצות, לפיתוחן ולהתמודדות עם סוגיות מערכתיות והתנגדויות שעולות בקבוצה. הקניית מיומנויות לכתיבת תכנית התערבות קבוצתית והתאמתה לצרכי המערכת.
מידע נוסף
* סגל ההוראה בתכנית מורכב ממרצים ידועים בתחומם ומלאי אהבה למקצוע הייעוץ החינוכי, שהכשירו עד היום מאות רבות של יועצים חינוכיים הזוכים להערכה רבה בכל מערכות החינוך.
 

 

עוד מסלולי לימוד – המכללה האקדמית רמת גן

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
פנחס רוטנברג 87, רמת גן
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד