כמה זמן לומדים
- 3 שנים
פרטים על B.A במדעי ההתנהגות ולימודים כלליים בחטיבות ניהול משאבי אנוש ומדעים-טכנולוגיה (דגש על תקשורת לקוחות) דו-מחלקתי בקמפוס אילת
תוכית ייחודית בארץ שמטרתה אקדמיזציה של תחום תעסוקתי הולך וגדל - ניהול תקשורת לקוחות. הלימודים מתקיימים במתכונת דו-מחלקתית במדעי ההתנהגות ולימודים כלליים בחטיבות ניהול משאבי אנוש ומדעים-טכנולוגיה. התוכנית מיועדת לכל מי שרואה עצמו מתקדם בתחום ניהול תקשורת לקוחות. הלימודים מתנהלים בתוכנית דו-מחלקתית משולבת עם ניהול משאבי אנוש ומדעים-טכנולוגיה. התוכנית בנויה מ-3 חלקים באופן המייצג תפישה מערכתית חדשה: - תקשורת מול לקוחות (מדעי התנהגות) - תקשורת טכנולוגית (מדעים-טכנולוגיה) - ניהול של תקשורת (ניהול משאבי אנוש) מבין הקורסים הנלמדים במדעי ההתנהגות: פסיכולוגיה, אנתרופולוגיה, סוציולוגיה, שיטות מחקר, תפיסת השירות ההוליסטי, ביצוע בתנאי עומס, מיון עובדים, תרבות ארגונית, שימושי מחשב וכן, קורסי בחירה נוספים. מבין הקורסים הנלמדים בחטיבת ניהול משאבי אנוש: יסודות ההתנהגות הארגונית, ניהול משאבי אנוש, כתיבה עסקית, מבוא לקבלת החלטות, ניהול השירות, התנהגות צרכנים, שחיקה ותחלופה וקורסי בחירה נוספים. מבין הקורסים הנלמדים בחטיבת מדעים-טכנולוגיה: מבוא למתמטיקה, מבוא לחקר ביצועים, מבוא למערכות מידע ותקשורת, ניתוח ועיצוב מערכות מידע, ארגונומיה, ניהול התפעול, אבטחת איכות, עסקים ומסחר אלקטרוני וקורסי בחירה נוספים.
מידע נוסף