072-3300504

הנדסאי+BA

הנדסאים באריאל

תנאי קבלה
המעוניינים להתקבל ללימודי הנדסאי +BA צריכים להיות בעלי תעודת בגרות מלאה או בעלי תעודת בגרות חלקית עם ציון עובר באנגלית, במתמטיקה ובמקצועות העברית הכוללים לשון, ספרות והבעה. ניתן להתקבל גם על סמך תעודת בוגר מכינה קדם הנדסאית.
מעבר לכך, מועמדים שגילם 35 ומעלה יכולים להתקבל בהצגת תעודה המעידה על 12 שנות לימוד אשר מוכרת על ידי משרד החינוך.
מה מקבלים בסיום הלימודים
- הנדסאי + תואר ראשון B.A
פרטים על הנדסאי+BA
המכללה הטכנולוגית הנדסאים באריאל, בשיתוף אוניברסיטת אריאל, מציעים מסלולי המשך לאקדמיה לסטודנטים הלומדים בפועל, או שסיימו בהצלחה ורכשו את מומחיותם המקצועית לתואר הנדסאי. המסלול מיועד לסטודנטים מכל מחלקות הלימוד לתואר הנדסאי-מומחה, אשר מעוניינים לשלב תואר אקדמי או להמשיך לאוניברסיטה, ובכך להרחיב ניהוליים לקידום הקריירה, לצד המומחיות המקצועית במסגרת לימודי ההנדסאי.
 
המסלולים המומלצים:
- חדש!! מסלול ניהולי במחלקה הרב תחומית - תואר הנדסאי מומחה בתחום בחירת הסטודנט, בצירוף תואר אקדמי בהתמחות חטיבות - משפטים, כלכלה ומשאבי אנוש. 3 סמסטרים רצופים בלבד (שנה אחת). 
- מסלול משלים בפקולטה להנדסה - תואר הנדסאי מומחה בתחום בחירת הסטודנט, במהלכו השלמת הידע במתמטיקה ובפיזיקה כתנאי קבלה לפקולטה להנדסה של אוניברסיטת אריאל.
 
יתרונות המסלול:
- עבודה בטוחה! יתרון בשוק התעסוקה - שני תארים המשלבים דיפלומת הנדסאי - מומחה בפועל בתחום העניין של הסטודנט ונידרש בשוק התעסוקה, לצד תואר אקדמי מרחיב ידע וקריירה.
- הרווחת! תואר הנדסאי מקדם אותך! זיכוי בגובה עד 30 נ"ז לתואר על בסיס דיפלומת הנדסאי - לימודים משולבים והכרה בפטורים על סמך דיפלומת הנדסאי מאפשרים קיצור זמן הלימוד ושיבוץ הסטודנט בתכנית מובנית.
- גם אנחנו משתתפים בשכ"ל שלך! שני תארים בו זמנית - חיסכון של זמן וכסף - זיכוי כספי על 6 ש"ש אקדמי, הנחה ע"ב נקודות הזיכוי, ועוד הנחה לממשיכים ברצף לתואר.
- חבל על הזמן! מערכת מובנית ייחודית - עוד שנה אחת, ויש לך תואר אקדמי שימושי וידע של מנהל!
- הדרך הנכונה לתואר אקדמי מאוניברסיטה! הקבלה לתואר האוניברסיטאי על סמך ההצלחה בלימודים לתואר הנדסאי באריאל, בהתאם לתנאי הקבלה המפורסמים, וזאת ללא עמידה בתנאי סף כפסיכומטרי או השלמת בגרויות.
- אנו מכינים אותך! הכנה ללימודים במערכת האקדמית - לשם הצלחת הסטודנט ועמידה בדרישות הסף, רק להנדסאים באריאל קורסי הכנה במקצועות המתמטיקה והפיזיקה, התואמים את דרישות הקבלה בפקולטה להנדסה.
- יחס אישי - רכזת ייעודית בהנדסאים, האחראית על המסלול ומטפלת בסטודנט - איש הקשר שלך להצלחה!
 

עוד מסלולי לימוד – הנדסאים באריאל

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
קרית המדע 3 90, אריאל
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד