072-3300504

קורס גבות MASTER - עיצוב גבות ומיקרובליידינג

ירין שחף - בית הספר המוביל למקצועות היופי

תנאי קבלה
- ראיון אישי
כמה זמן לומדים
- 10 מפגשים
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תעודת סיום MASTER - עיצוב גבות ומיקרובליידינג
תאור התעודה
- בסיום הלימודים במסלול זה, תוענק לתלמיד תעודת התמחות בתחום אשר תתווסף לתעודות הקודמות שקיבל התלמיד במסגרת לימודי איפור היופי. תעודות אלה מאפשרות למאפרים להשתלב בהצלחה באחד התחומים הפופולאריים ביותר בענף האיפור
פרטים על קורס גבות MASTER - עיצוב גבות ומיקרובליידינג
קורס גבות Master מספק מסלול מקצועי יסודי ביותר ללימודי עיצוב גבות ושיטת המיקרובליידינג. בקורס זה תוכלי לרכוש את כל הידע והכלים על מנת לעסוק באחד התחומים המבוקשים והפופולאריים ביותר בעולם היופי והקוסמטיקה.
 
הקורס מכשיר את תלמידיו להתמחות בעיצוב גבות על שלל תחומיו - החל מטכניקות וטרנדים לאיפור גבות, דרך עיצוב גבות באמצעות פינצטה, חוט ושעווה ועד לשיטת המיקרובליידינג באמצעות מחטים, שכבשה את העולם כולו. 

הקורס מורכב משיעור אחד העוסק בכל מה שצריך לדעת על איפור גבות, 4 שיעורים על עיצוב גבות באמצעות מריטת שיער ו- 5 שיעורים המלמדים את שיטת המיקרובליידינג. הקורס משלב בין לימודי תאוריה מפורטים, הכוללים הן שיטות קלאסיות והן טכניקות טרנדיות ועכשוויות, לבין לימודים מעשיים בלווי צמוד של מורה, הכוללים תרגולים על לטקס דמוי עור ועל מודליסטיות
מידע נוסף
* את הלימודים מנחים ומלווים טובי המורים בתחום, מאפרים, מעצבי גבות ומומחים בשיטת המיקרובליידינג מהשורה הראשונה. הצוות משלב בין מקצועיות ליחס חם ואישי לכל תלמיד/ה.
 
* מעבר לתכנית הלימודים של קורס גבות MASTER, התלמידים והבוגרים זוכים לשירות נוסף: סדנאות מעשיות ללא הגבלה גם בתקופת הקורס וגם לאחריו לשיפור הטכניקה ולחיזוק הבטחון המקצועי- ללא תשלום. בית הספר חרט על דגלו התנדבות ועזרה לזולת והחל משנת 2001, מוביל את פרויקט “ירין שחף למען הקהילה” בו מתנדבים הבוגרים והתלמידים עם אוכלוסיות נחלשות.

עוד מסלולי לימוד – ירין שחף - בית הספר המוביל למקצועות היופי

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד