072-3300504

קורס איפור - SPECIAL EFFECTS

ירין שחף - בית הספר המוביל למקצועות היופי

תנאי קבלה
- בוגרי בית ספר לאיפור
כמה זמן לומדים
- 5.5 חודשים, מסלול ערב
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תעודה בינלאומית בהתמחות לאיפורי קולנוע במה ותאטרון.
פרטים על קורס איפור - SPECIAL EFFECTS
קורס זה הוא אחד מתחומי ההתמחות המרתקים ביותר בין המסלולים הנלמדים ב"ירין שחף". במסגרת קורס SFX תלמדו טכניקות ייחודיות לאיפור בתחומי טלוויזיה, פנטסיה ובמה. מאפר שהגיע מתחום איפור יופי לקורס זה יכנס לעולם איפור חדש ויגלה שאין גבול לדמיון במקצוע זה. תכנית הלימודים המקיפה ביותר בארץ כוללת שיעורים בנושאים: יסודות הרישום והפיסול, ציורי פנים, איפור דראג, איפור במה ותיאטרון, פיסול ותוספות מחומרים שונים כמו שעווה, לטקס, סילקון וג'לטין, הזקנה, פציעות, כוויות, הזקנה עבודה עם שיער ליצירת זקנים ושפמים, יצירת תבניות, פיסול שיניים בטכניקות שונות, יצירת לייפ קאסטינג (Life casting) ועוד. קורס זה מעניק למאפרים התמחות בתחומים מבוקשים ביותר: סרטי קולנוע,טלוויזיה, תיאטרון, תצוגות ועוד.

המסלול כולל יום צילום, במהלכו צלם אופנה מקצועי מתעד את עבודות התלמידים כפי שבוצעו על מודליסטים. תמונה ועוד תמונה יוצרות תיק עבודות מושלם, המהווה תנאי הכרחי להשתלבות בשוק האיפור.
מידע נוסף
* בוגרי מסלול זה אשר יסיימו בהצטיינות את הלימודים, ישלחו על ידי בית הספר לסטאז' במגוון תחומים: הפקות טלוויזיה, מגזינים, תצוגות אופנה ועוד.
* מעבר לתכנית הלימודים של קורס ה-SFX, התלמידים והבוגרים זוכים לשירותים מעשירים נוספים: שיעורי חיזוק ללא הגבלה גם בתקופת הקורס וגם לאחריו לשיפור הטכניקה ולחיזוק הביטחון המקצועי - ללא תשלום.
* בית הספר חרט על דגלו התנדבות ועזרה לזולת והחל משנת 2001, מוביל את פרויקט "ירין שחף למען הקהילה" בו מתנדבים הבוגרים והתלמידים עם אוכלוסיות נחלשות. בוגרי הקורס שיצטרפו לפעילות ההתנדבותית למען הקהילה יקבלו הטבות שוות במיוחד.

עוד מסלולי לימוד – ירין שחף - בית הספר המוביל למקצועות היופי

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד